loading... Nuante de diversitate!
6 septembrie 2011 | By: Misu Radovici

Tu te confrunti cu NV.NA.NZ-N-ul?!!? Pentru detalii ... read carefully!

Ma tot gandeam in zilele astea ... sa zic ceva ... sa nu zic ...
Ma gandeam ca daca zic ... poate se vor gasi cel putin cativa "carcotasi" care sa zica ca m-am trezit si eu acu' ... daca nu zic ... si stau doar si privesc ... asa "mai de departe" parca inima nu-mi da pace ...
Discutam inca de saptamana trecuta cu cateva persoane ... si am ajuns si la subiecte mai "delicate" ... si culmea e ca am ramas (aproape) stupefiat sa aflu parerile lor ... pe marginea subiectelor ... "Nu cred ca ar trebui sa zicem ceva, nu cred ca se merita implicarea, si care e folosul daca chiar pana la urma se incearca ceva?" au fost cateva din variantele de raspuns la cateva probleme curente ridicate. 
E mai putin important ce probleme/subiecte erau in discutie ... sau poate si mai putin important cine erau persoanele angrenate in discutie ...
Ce ma uimeste e faptul ca ... alegem sa ne ascundem ... "dupa etichete" ... punand cel mai mare pret pe "bucata de hartie" ... ignorand in mod total CONTINUTUL.
Am fost uimit sa vad cum oamenii (ca sa nu zic ... unii crestini) ... prefera sa se uite in cealalta parte ... sa se faca (mai mult sau mai putin) ca nu vad ... sa ignore (mai mult sau mai putin) complet ... "strigatele de ajutor" din jurul lor ... sau sa aleaga sa nu spuna nimic ... nimanui niciodata ... sa nu isi exprime un punct de vedere ... o opinie ... doar pentru faptul ca vor sa fie si sa ramana "cuminti" si "ascultatori" ... oameni care aleg sa se "hraneasca" cu "chestii" "rumegate" si "regurgitate" de altii ...
De ce? Poate ca e mai comod, poate ca e mai "safe" ... poate ca asa au fost invatati ... Cine poate stii exact ... Psihologia umana e complexa rau si oricat de mult ai incerca sa o intelegi tot mai reuseste sa te surprinda ... in cele mai nebanuite moduri ...
Poate ca e mai bine pentru unii sa se ascunda sub sindromul NV.NA.NZ-N (nu vad, nu aud, nu zic - nimic) ... poate ca e mai interesant ... sa vezi lumea la nivelul cel mai de jos ... aproape microscopic ... insa sper si cred ca va veni si ziua cand CRESTINUL ... se va RIDICA din starea in care e ... si va renunta la NV.NA.NZ-N ... la acest sindrom care paralizeaza orice traire ... orice urma de umanitate ... orice urma de sentiment ... orice (sau poate chiar ULTIMA) ... farama din Dumnezeu ... din fiecare dintre noi.
Cat despre mine ... eu (si cred ca) si casa mea ... VOM VEDEA, VOM AUZI, VOM ZICE ... oridecateori se va oferi ocazia ...
In final ... totul se reduce la alegeri, comportament si, poate, mai ales, CARACTER!
TU CE ALEGI? Ai varianta "sindromului" ... sau ...
Cam asa arata "sindromul" NA.NV.NZ-N!

2 comentarii:

cella spunea...

In ultima vreme am tot inceput sa ies de dupa etichete, spre socul multora si sa spun lucrurilor pe nume.
E socant, ciudat ...
Multi nu te mai plac si ... teama te face sa oscilezi intre a place omului si a place Domnului.
Nu e usor ... dar nici imposibil;)

Misu Radovici spunea...

Cella ... happy 4 you ...
Sincer prefer sa imi pastrez un singur Prieten adevarat ... EL ... decat sa ma inconjor de "amici de carton" care "se topesc" la prima "ploaie" sau "zapada" ...
Strii tu vb mea ... "never give up, never give in ... just keep on goin' ..."
Bless!

Search