loading... Nuante de diversitate!
18 noiembrie 2010 | By: Misu Radovici

Mai aproape de TATI ...

A trecut aproape o saptamana ...
Weekendul trecut a fost unul deosebit.
Am fost binecuvantat de TATI cu un concert superb ... cu cateva zile de odihna si relaxare deosebite in Poiana Brasov.
Si poate mai mult decat atat ... am fost binecuvantat cu prezenta Lui ...
Mai aproape de TATI ... cu 1800 de metri ...
In linistea diminetii ... impreuna cu Kos am gasit un luminis pe varful muntelui ... "Catedrala lui Dumnezeu" asa cum a numit acel loc Kos ... si acolo ne-am inchinat lui Dumnezeu intr-o scurta rugaciune ... Scurta dar eficienta.
Am ascultat vocea Lui in fornetul naturii, in adierea de vant ... in inimile noastre ...
Si pentru o clipa am reauzit ceea ce ascultasem la un moemnt dat la concertul de vineri seara ... "Faith is rising tonight ... faith is rising ..." (Credinta creste in aceasta seara ... credinta creste). Nu era seara era ziua in amiaza mare ... ora 11 si un pic ... dar am simtit cum credinta mea e reimprospatata ... e reinnoita ...
Mai aproape de TATI ... cu 1800 de metri ... 

0 comentarii:

Search