loading... Nuante de diversitate!
31 martie 2011 | By: Misu Radovici

Am devenit "bandaje" :D ...


Ieri am descoperit o surpriza frumoasa in momentul in care am deschis Blogger si am privit la lista de lecturi ...
Apareau acolo alte inceputuri de postari, actualizari ... ale blogurilor pe care le urmaresc ... 
Unul din titluri insa mi-a atras in mod deosebit ochiul ... si am zis ... "Hmmmm ... interesant ... got to read this ..."
Am deschis linkul spre postarea aia, am citit cu mare atentie postarea si am reusit sa aflu un lucru extraordinar ...
Am devenit "bandaj" ... Nu doar eu ci si Kos ... 
Waw! ... Bandaj de dragoste ... nu m-as fi gandit niciodata la asta.
Multumesc Cella pentru acest interesant privilegiu ... multumesc inimii tale pentru ca s-a lasat bandajata ... si pot doar sa spun ca daca ar fi sa fac cateva categorii probabil ai fi printre primele care ai aparea la categoria "Franturi de cer" si "Farame de rai" ... 
Lots of blessings si pentru tine si pentru toti ceilalti care mi-ati facut (cel putin pana acum) multe bucurii, care ati adus franturi de cer si farame de rai in viata ... 
Thank you all for just being here ... multumesc ca sunteti yourselves!

2 comentarii:

cella spunea...

M&K sau K&M ;)
ca sa imi deschid inima a trebuit sa mi le iau in freza, sa stau la colt bosumflata, sa dau din picioare, sa invat sa tac si sa ascult, sa imi iau inima in dinti si sa spun ceva cand am de spus insa mai mult de atat am decis sa ascult de Domnul, sa ma las iubita de El (si asta a fost cea mai nebuneasca decizie) si ... sa ma dau pe mana Lui.
Da, sunteti badaj de dragoste pentru ca eu asa v`am simtit prin ceea ce scrieti, lasati sa treaca prin voi spre altii ;)
Fiti binecuvantati!

Misu Radovici spunea...

:blush: :w00t: :D (o serie de emoticoane care daca ar putea fi postate ar fi f. interesante :P ...
Multumim pentru cuvintele frumoase ...
Si da stim si noi cum e cu coltzul, bosumflarea ... luatul in freza ... si restul "tacamului complet" ... Dar vorba romanului ... ce nu ne omoara ne face mai puternici ...
Esti o minune ... thank DADDY 4 u.
Keep on goin' ... keep on being a wonder!

Search