loading... Nuante de diversitate!
4 aprilie 2011 | By: Misu Radovici

Speranta ... viitor ... provocare!

Astazi ... pentru ca am avut ceva mai mult timp la dispozitie ... am dat o raita pe blogosfera ... 
Am cautat cuvinte de care sa vorbeasca inimii mele ... care sa dea mangaiere unui suflet zdrentuit de atata goana cotidiana ... un coltisor in care sa ma refugiez si sa "sorb" ambrozie si nectar ... picatura cu picatura ...
Am gasit insa ceva care pe langa faptul ca imi arata nevoia de autenticitate si actiune ... si faptul ca sunt altii care poate au mult mai multa nevoie de ceea ce eu caut ...
Un continent ... o multime de oameni ... conditii crunte ... un singur cuvant: Africa!
Unii isi doresc sa ajunga acolo ... altii nu mai stiu cum sa scape de acolo ...
O provocare pentru fiecare dintre noi ... la rugaciune, la actiune (pentru cine poate) ... implicare directa sau indirecta ...
O poza superba mi-a atras atentia in sensul asta ... si ii multumesc lui HistoryMaker pentru ca ne aduce aminte ca exista alte locuri care au mai multa nevoie de noi ...
Sursa pozei: Aici (multumiri aceluiasi HistoryMaker)
Speranta, libertate ... viitor ... nazuinta fiecaruia dintre noi ... mai aproape de noi, mai departe de ei ... Nemultumiri, revolte, situatii dificile ... saracie, boala, suferinta, indiferenta ... moarte!
Caracteristicile unui continent subjugat, a unui continent folosit pe post de "carne de tun" de atata timp ... de atat de multe imperii coloniale. 
Toti au luat ... nimeni nu a dat ...
Iar daca s-a dat ceva in schimbul "serviciilor" a fost doar pentru a pastra un status-quo ... pentru "investitii" viitoare ...
Speranta ... libertate ... viitor ...
Imi place deviza si gandul lui HistoryMaker ... iar noi ca si crestini putem aduce asta in viata lor ... pe continentul lor ... in casele lor.
Luna asta ma voi intoarce pentru scurt timp acolo ... 
Destinatia de data asta ... Marocul (din nou) ... Sunt curios ce s-a schimbat din 2006-2007 cand am fost ultima data.
Atunci pe o raza de 200 de km am intalnit ... (doar) 2 biserici.
Acum? ... Nu stiu ... insa stiu ca daca (si sunt sigur ca exista mai multe) biserica subterana ar fi sprijinita si ajutata situatia s-ar schimba si nu am mai vorbi de raze de sute de kilometri in care sa lipseasca dragostea lui Dumnezeu ... dragostea care aduce ... speranta, libertate si viitor. 

1 comentarii:

Nathanael [HistoryMaker] spunea...

Cautand ceva pe google, am ajuns din nou pe blogul tau, si am ramas surprins sa descopar ca la baza textului tau este chiar ceea ce scrisesem eu pe blog despre Africa... Am citit cu interes textul tau... sa inteleg ca mergi din nou in Africa? Cand? In ce scop? Daca ai placerea si ai timpul necesar, poate imi trimiti un mail cu cateva detalii. Si... inca ceva: fii binecuvantat!
Nathanael [HistoryMaker]
www.4heaven.wordpress.com

Search