loading... Nuante de diversitate!
25 octombrie 2011 | By: Kostinush

25 Octombrie! O zi deosebita pentru Romania!

  O zi deosebita pentru tara mea , o tara greu incercata  lipsita de morala,  de credinta, de valoare , de responsabilitate . Am vazut azi un om demn , un Rege, un om normal, hmmm o normalitate pe care mi-o doresc in care bunul simt si valoarea umana sa fie un bun de pret al romanului ....hmm...... poate cer mult ... cine stie poate vor veni vremuri in care valoarea morala si spirituala sa fie la loc de cinste. Am lacrimat alaturi de bunica mea, in aceasta zi mi-am adus aminte de bunicul meu care a luptat in cel de-al doilea razboi mondial ,( veteran de razboi) si ce sa va mai spun o zi in care merita sa ne cinstim inaintasii nostri care mai mentin stindardul valorii umane la un nivel onorabil. Romanie ma rog pentru tine astazi sa iti regasesti " VALOAREA" .                                                                

0 comentarii:

Search