loading... Nuante de diversitate!
18 martie 2012 | By: Misu Radovici

Privire spre suflet!

In ultima vreme ma atrage din ce in ce mai tare un album mai vechi care, desi e doar din 2009 ... poate fi numit deja vechi ... 
E vorba de albumul celor de la DC*B intitulat Church Music. Am cateva piese care si dupa 3 ani inca ma mai fascineaza, inca imi aduc in suflet acea vibratie ... acea emotie constanta ...
Nu ma satur ascultandu-le si privind dincolo de versuri ... inteleg parca tot mai mult si mai mult lucruri simple ... lucruri extraordinare ... lucruri pe care TATI le-a facut si le face inca pentru sufletul meu.
Am pus albumul asta pe un stick si il am in masina ... Conduc de multe ori si fara sa imi dau seama ajung la destinatie si mi se pare ca au trecut doar cateva minute ... As vrea de multe ori ca drumul sa fie mai lung ... sa mai pot asculta cateva piese ... sa mai pot simti atingerea tandra, soapta aceea misterios de blanda ...
Imi e dor de acel "TE IUBESC" spus in mod tainic ... launtric ...
Imi e dor ... si cu cat dorul creste ... EL ... nu se lasa asteptat ...
Ma stie cum nu ma stie nimeni altul ... Ma cunoaste mai bine de cat ma cunosc eu personal ...
Dar mai presus de toate MA IUBESTE si NU MA LASA niciodata singur ...
Ce as mai putea spune ... Cum as putea sa exprim toate astea?????
Raman in tacere! Raman in EL ...

0 comentarii:

Search