loading... Nuante de diversitate!
20 august 2012 | By: Misu Radovici

Biruitori pana la capat ... IMPREUNA!

"Dumnezeu este cu tine si te va ajuta sa progresezi spiritual - intarindu-te si incurajandu-te sa ramai tare chiar si in timpurile extrem de grele. Ar fi usor sa renunti, dar e nevoie de acel gram de credinta in plus pentru a face ultimul asalt ... asaltul spre victorie." (Joyce Meyer)
Iata ca incet incet ne apropiem de finalul acestui an (chiar daca ar ma fi cateva luni pana atunci) ... Am auzit ... si poate ca nu numai am auzit ci am si ascultat destule lucruri ...
Unele ne-au bucurat, altele ne-au pus pe ganduri ... unele poate ne-au tulburat si ne-au ridicat intrebari, altele poate ne-au pus pe ganduri si au generat in noi intrebari care care poate am gasit raspuns sau poate suntem inca in asteptarea unuia.
Ne apropiem de final ... si poate ca deja ne simtim mai echipati, mai pregatiti ... si de ce nu mai aproape de EL ... 
Cateva texte pe care le-am citit si analizat recent (Apocalipsa 21:1-7 si Apocalipsa 22:12-14) ... ne aduc cu ele o promisiune ... si nu una desarta ci una care in spiritul Scripturii este da si amin ... "S-a ispravit" gasim din nou spus ... Am auzit odata acest lucru ... atunci mantuirea era accesibila ... Il vom auzi din nou ... insa atunci cerul se va deschide si te va imbratisa tandru ... in cel mai grandios "spectacol" oferit unui invingator. Daca in vechime celebrarea unui general sau a unui imparat era atat de minutios organizata cu cat mai mult ceea ce EL a pregatit pentru noi ... noul Ierusalim cu oamenii ... va fi ceva ce nu iti vei putea imagina vreodata.
Insa pana atunci va trebui sa te lupti lupta cea buna, sa fii om ... sa focalizezi fiinta ta pe ceea ce este, va fi si va ramane El pentru tine si tu pentru El ... va trebui sa fii gata de lupta ... sa lupti dupa regulile acestui "joc" ... sa nu uiti cine te-a inscris la oaste ... sa te lasi echipat pentru ca razboiul acesta este lung ... e un maraton de-o viata nu un sprint de 100 de metri ...
Pana atunci va trebui sa ramai credincios principiilor TATICULUI tau ... sa nu faci niciun pas inapoi, sa nu cedezi nici unui compromis ... sa ramai in picioare dupa ce vei fi biruit totul! Implica-te total ... cu tot sufletul tau, cu toata inima ta ... cu toata fiinta ta ... pentru a realiza acest mare deziderat al tau si al TATICULUI tau. A.H.K. Boyd spunea: "Sunt atatea situatii importante in care diferenta dintre o jumatate de inima si o inima intreaga poate schimba soarta unui semnal de infrangere cu unul al unei splendide victorii.
O victorie inceputa pe Golgota prin acel "S-a ispravit!" ... o victorie pecetluita de cuvintele Scripturii care spune: "S-a ispravit! Eu sunt Alfa si Omega, Inceputul si Sfarsitul. Celui ce ii este sete ii voi da sa bea fara plata din izvorul apei vietii. Cel ce va birui va mosteni aceste lucruri. Eu voi fi Dumnezeul lui, si el va fi fiul Meu ... "Iata, Eu vin curand; si rasplata Mea este cu Mine, ca sa dau fiecaruia dupa fapta lui. Eu sunt Alfa si Omega, Cel Dintai si Cel de pe Urma, Inceputul si Sfarsitul. Ferice de cei ce isi spala hainele, ca sa aiba drept la pomul vietii si sa intre pe porti in cetate!"
Fii biruitor pana la capat ... Biruieste impreuna cu cei ce merg pe acelasi drum ca si tine! Biruitori ... impreuna!!!

0 comentarii:

Search