loading... Nuante de diversitate!
20 septembrie 2012 | By: Kostinush

SISTEME TERMINATE!?

    Interesante zile traim...timpuri ...vremi..Am stat in ultimele zile si nu numai ,mult pe ganduri si nu numai, ...ca sa inteleg ceva din tot ceea ce se petrece....caci nu e asa ....copiii TATALUI nu trebuie sa traiasca in intuneric....ci sunt in LUMINA asadar trebuie pe undeva sa inteleg ce se intampla.
Ma intreseaza ce se intampla in lumea aceasta in jurul meu pentru ca vreau sa stiu in ce vremi A LUI DUMNEZEU ma aflu....si pe undeva in ultimele zile am primit un raspuns in inima mea,mintea mea...putin, mult ...inca nu stiu.
Vedem multe tulburari ,violente...ucideri de tot felul pe toate fetele acestui pamant ....stai si te intrebi nu fara motiv ce mai urmeaza? Am constatat nu fara o strangere in suflet cum coruptia este la cele mai inalte cote peste tot ..in toate tarile ....si cu stupoare am constatat chiar si in tarile la care ne uitam ca la un model de urmat asa zis "european".Economisti fel de fel isi dau cu parerea ce va fi ....guvernele falimenteaza....bancile se imbogatesc ...siii am constatat ca pentru mine si cred ca nu numai pentru mine aceasta lume, acest sistem nu mai are nici un raspuns nici o solutie, s-a consumat ....si-a consumat toate motivatiile pe care le avea pentru oameni.
Am inteles ca aceasta lume se afla acum intr-un moment cum nu a mai fost niciodata in istoria ei ....nori negri apar la orizont fara ca cineva sa inteleaga ce se intampla....Acest sistem nu mai are nimic de oferit dar toate sistemele de pana acum au falimentat au oferit tot ce avea de oferit.. sau consumat....sistem de regat,,,comunism -socilaism ,sistemul democratico-parlamentar s-a consumat....toate au dat ce au avut ....disctatura s-a consumat....si ce ii mai ramane lumiii?..Intram intr-un gol sistematic fara precedent in istoria lumii .
Istoria lumii se va termina ....e aproape terminata cu toate sitemele ei sociale sau religioase.
Mi-as dori ca liderii spirituali ai lumii crestine sa fie atenti la aceste vremuri care vor deveni tot mai confuze..fara speranta.,pline de deznadeje.
M-a frapat foarte mult viziunea unui om care este capul unei forme religioase ...ce viziune de viitor are,si cat e de adevarata.Va fi un gol sistematic nu numai social ci si religios....si am observat cu parere de rau si durere in inima  cum oameni de varsta mea ,tineri...cu o maturitate intelectuala ..,care nu se mai regasesc si nu mai gasesc nimic in formele religioase crestine in care suntem angrenati,se simt abandonati,lasati undeva intr-un program,sub un numar de membru....si atat ,fara sa vina in   implinirea neviolor lor spirituale.
Vreau acum sa postez aceasta viziune de viitor a unui om care nu este crestin....dar sincer ar trebui sa ne puna pe ganduri caci prezinta o mare realitate ....ignorata atat de mult.

Liderul spiritual tibetan Dalai Lama a scris luni pe Facebook, pentru cei patru milioane de fani, că “religia nu mai este adecvată”.

Liderul spirtual tibetan Dalai Lama cita de altfel dintr-o carte pe care a publicat-o anul trecut “Beyond Religion: Ethics for a Whole World” (trad. n. “Dincolo de religie: etică pentru toată lumea”) în care argumenta faptul că religia nu mai poate oferi răspunsuri societăţii actuale, scrie huffingtonpost.com.

Acesta a scris că toate religiile lumii care pun accent pe iubire, compasiune, răbdare, toleranță și iertarea pot face și promova valorile interioare. Însă, scrie Dalai Lama pe Facebook, “fundamentarea etică a religiei nu mai este adecvată”.

“De aceea am tot mai mult convingerea că a venit timpul să găsim o modalitate de a ne gândi la spiritualitate şi la etică dincolo de religie”, a scris Dalai Lama pe Facebook.

Cred ca lumea nu mai are ce oferi...asadar ma bucur ....DE CE? Pentru ca asta imi spune ca DOMNUL ISUS ,Domnul inimii mele vine in curand ...este ASA DE APROAPE...EL va fi unica solutie a lumii acesteia consumate, ESTI GATA ASTAZI Sa accepti astazi in viata ta aceasta UNICA SOLUTIE? 
Nimeni nu mai are solutii acum pentru viata ta sau a mea decat DUMNEZEU.! 

0 comentarii:

Search