loading... Nuante de diversitate!
9 mai 2013 | By: Kostinush

Salvation ...Ian Thomas

     Cuvinte extraordinare ,graite de acest om Ian Thomas si il propun astazi spre ascultare,in cateva minute spune esenta vestii bune a evangheliei.
Cu tristete spun ca in ultimul timp nu mai stim ce inseamna sa fi crestin. Am auzit o explicatie mai zilele trecute,mai bine spus asa credea,asa la invatat biserica si una chiar neoprotestanta cum ca Salvarea adica pocainta este atunci cand pacatuiesti te uiti la el (la pacat),iti pare rau ,vii in genunchi inaintea lui Dumnezeu Tatal ,plangi pentru el ,te iarta si gata ...asta este Slavarea!?(si asta in fiecare zi a vietii de crestin)
Aproape ca mi-au cazut lacrimi pe obraz,mi-au cazut in suflet pentru acest om,frate al meu ,la care tin foarte mult ...ohh si cati cred asta ...dar este adevarat ? Aceasta este vestea buna a evangheliei? 
Am deschis Scripturile si printre multe exemple ,intrebari,raspunsuri din Adevar am gasit un verset de aur daca ii pot spune asa ,care a lasat pe toata lumea fara suflare atat este de extraordinar ...Romani capitolul 4 versetul 25 si 24 pentru a intelege mai bine.  
24. ci este scris si pentru noi, carora, de asemenea, ne va fi socotita, noua celor ce credem in Cel ce a inviat din morti pe Isus Hristos, Domnul nostru,
25. care a fost dat din pricina faradelegilor noastre, si a inviat din pricina ca am fost socotiti neprihaniti.
 

0 comentarii:

Search