loading... Nuante de diversitate!
2 mai 2013 | By: Kostinush

Sarbatoare ...in fiinta mea

                Parcurgem zile de sarbatoare ,fiecare sarbatoreste in intr-un anumit fel in functie de intelegerea lui ,sau nu sarbatoreste deloc. E frumos sa asezam zile deosebite in vietile noastre ,sa le slefuim pana cand ... parca ar straluci de frumusete in omul nostru dinlauntru. Insa stau si ma intreb(si parca ma intreb prea mult in ultima vreme ..lol..) cu ce ajuta efortul meu ca fiinta umana omul dinlauntru , omul care este din duhul lui Dumnezeu ,partea aceea din noi care este spirit ,ce cunoastere imi dau aceste activitati sarbatoresti ?
Inteleg ca trebuie sa primesc din Dumnezeu ,spiritul meu nu se poate uni cu nimic din activitatile mele chiar si spirituale ci numai cu esenta lui si acesta este Creatorul lui.
Ne pregatim sufleteste pentru primirea acestor zile in viata noastra si avem asteptari sa fie deosebite si le facem deosebite pentru ca astea sunt asteptarile noastre...dar totul se raporteaza la sufletul nostru,emotiile noastre ,inima noastra care dupa cum stim poate fi inselatoare...si bineneteles la omul nostru fizic.
Asteptam si ne putem increderea prea mult in ceea ce putem noi face prin orice activitate oricat de nobila ar fi ea ca sa il cunoastem pe Dumnezeu ,sa ne apropiem mai mult de El,si mai ales acum in aceste zile asteptam cu nerabdare sa vedem ce mai putem afla nou despre acest dumnezeu al meu.
Insa ...ce caut eu ,ce creez eu? Este adevarat acest ...dumnezeu al meu?
Daca sunt nascut din Duhul adevarului adica din Dumnezeu Creatorul si El este in mine si eu in El ...ce mai caut eu in aceste zile speciale create de mine?
De ce vreau sa ma simt mai altfel zilele acestea,de ce sa le fac deosebite cand ceea ce deosebeste moartea de viata este in mine?
Multi oameni mi-au urat sarbatori fericite si de ce sa nu recunosc si eu am urat la fel cu toata inima pentru ca eu chiar imi doresc ca oamenii sa fie fericiti si sa isi gaseasaca bucuria...insa la unii care inteleg le spun asa ...pentru mine fiecare zi e o sarbatoare ...De ce? pentru ca Cel ce este bucuria sarbatorilor este in mine .
Sa nu ne lasam tarati de emotii sufletesti prin locuri neumblate si care nu ar trebui sa fie umblate...ceea ce unii incearca cu disperare sa afle zilele acestea ,acele taine spiritualicesti ...esenta vietii este in mine si in tine prin simplu fapt ca am crezut in ceea ce ni se vestise ...ca Isus Christos a murit si a inviat a treia zi dupa scripturi si prin aceasta am fost infiati si ziditi in El.
Acest adevar trebuie spus zi de zi mintii mele si a tale pentru ca pocainta inseamana schimbarea mintii,a felului de a gandi si de a intelege. Inima cu emotiile ei nu se schimba ..insa mintea da.
Sa stam in picioare in aceste zile speciale create de noi cu o minte antrenata in intelegerea adevarului si prin aceasta sa IL onoram cu intreaga noastra fiinta pe Mesia ,Salvatorul asa cum se cuvine si cum merita.

   

0 comentarii:

Search