loading... Nuante de diversitate!
25 octombrie 2013 | By: Kostinush

Iubirea ...va ramane si atat!

    ZIle fericite pentru mine sunt zilele acestea ,poate din cauza soarelui si a caldurii ? hmm...poate . M-am bucurat de oameni si situatii intr-un fel si mod pe care nu l-am mai experimentat pana acum:))) .
   
Cat traieste omul tot invata. 
Cautand intr-o seara prin biblioteca ,printre carti ceva ...nici eu nu stiam exact ce, am dat peste o carte de poezii ,veche ...veche ,cu paginile ingalbenite insa alta a fost surpriza , intre copertile ei am gasit doua foi de caiet scrise de mana tot vechi si ele. Una dintre ele a fost o surpriza neasteptata pentru mine ,pentru ca imi apartinea si imediat mi-am adus aminte de ea si de cuvintele scrise acolo, caci erau scrise de mine. 
Cuvinte scrise acum cu pe putin zece ani in urma din cate imi amintesc din pacate nu era datata.
M-am bucurat atat de mult ,tocmai acum dupa atatia ani ,in acest moment al vietii mele gasesc aceste cuvinte.
Uimirea mea cea mare a fost  dupa ce am recitit mesajul  era un mesaj din partea lui Dumnezeu printr-un proroc data, asa cum se practica in cultul penticostal si nu numai, este ca abea acum incep sa inteleg cate ceva din acele cuvinte . Mi-am adus aminte ca atunci nu i-am dat prea mare importanta si parca era ceva ambigu. 
Acum cuvintele parca au sarit direct in mintea mea,inima mea ...m-am bucurat atat de mult caci stiu fara umbra de indoiala ce Tata minunat am si Il iubesc si mai mult.
Am ascultat neancetet zilele acestea o melodie ,pur si simplu versurile ei m-au cucerit ,atat adevar curpind in ele ,atata frumusete caci pana la urma ceea ce ramane in vietile noastre este ceea ce am facut din dragoste si nimic altceva iar DRAGOSTEA are un nume Isus Christos.
Inchei in aceasta dimineata aceasta postare oferindu-va spre citire un mica pasaj din mesajul redescoperit de mine dupa atatia ani.
"Atata vreme cat vei cunoaste ca diavolul a fost invins la Cruce o data si pentru totdeauna vei sti pentru ce lupti,pentru ce plangi,pentru ce traiesti.Iti vei intelege mersul si vei veni la porti cu laude."
Sa Il laudam astazi cu melodia Remain cantata de trupa Royal Tailor. Crezi ca merita?

ROYAL TAILOR LYRICS - Remain 

I know you’re feeling weighted down
It’s all on your shoulders
I know the dreams in your head
Don’t look any closer

But I’m gonna make you stronger
Hold on just a little bit longer
‘Cause I’ll be there
When you feel like you’re going under
I’m gonna be there for you
yeah yeah


The sky could fall
The ground could shake
The stars burn out
And seasons change
The time will pass
And beauty fade
But all my love will remain
 All my love will remain

When there’s a secret to tell
It’s locked and I’ll keep it close
And when you’re walking through fire
I’ll take you to streets of gold

Yeah I’m gonna make you stronger
Hold on just a little bit longer
‘Cause I’ll be there
When you feel like you’re going under
I’m gonna be there for you
yeah yeah


And when the world all around you feels out of place
You can’t seem to find a familiar face
I’m here to remind you my love remains
And you know

0 comentarii:

Search