loading... Nuante de diversitate!
11 mai 2014 | By: Kostinush

Decizii si...iar decizii !


Este important pentru trairea de zi cu zi sa fi in "viziunea" lui Dumnezeu,tatal tau?
Ne plangem inntr-un  mod constant ca nu il mai vedem pe Dumnezeu la lucru,ca sau dus vremurile acelea ..."a minunilor si a lucrarilor mari". Viata ,trairea de zi cu zi a intrat intr-o rutina ,searbada fara sclipire ,fara acel suflu care te face sa mergi inainte cu ochii plini de speranta.  De ce am ajuns aici? Este Dumnezeu de vina ,este atat de crud incat ne vrea intr-o suferinta permanenta aici pe acest pamant ,"ca nu cumva sa ne legam inima de lucrurile acestea trecatoare,ca doara nu-i asa avem o casa acolo in cer...undeva ,care ne asteapta." ( aceasta vorbire o aud ca pe o placa zgariata care merge la nesfarsit fara vreun scop)
Am stat si m-am cugetat...De ce ? Ce se intampla?

M-am uitat la viata mea,la evenimentele ce au avut loc in ultima perioada ,am vazut si vad zilnic lucruri marete ,Il vad pe Tati implicat direct in viata mea si a familiei mele. Sigur ca ma bucur si in acelas timp capat o credinta de nestramutat ca sunt acolo unde trebuie sa fiu.
Insa drumul pana aici, la faza asta, a fost lung ,greu si anevoios. A trebui sa iau decizii grele care m-au schimbat total din interior spre exterior,nu au fost decizii usoare de luat am crezut atunci ca viata mea se incheie ,ca am trait degeaba pana in acel moment . Mai tarziu am realizat ca ...pentru a lua decizii cu o asemenea greutate pentru viata ta trebuie sa ai un caracter puternic   pe care numai prin si cu Dumnezeu ti-l poti cladi inauntrul fiintei tale. In fiecare zi dupa acea decizie definitorie pana acum din viata mea ,am fost constransa sa iau alte decizii in acord cu prima chiar si pentru cele mai marunte actiuni din viata de zi cu zi exact cum ne spune  Phillips Brooks  "Character may be manifested in the great moments, but it is made in the small ones." (Caracterul se poate manifesta in momentele marete, dar e construit in cele marunte.). Am capatat valoare in proprii mei ochi ,si incet incet am capatat viziune pentru viitor mai mult decat atat am intrat prin propriile mele decizii,alegeri si atitudini in Viziunea lui Dumnezeu pentru viata mea.
De ce nu il vad pe Dumnezeu in viata mea de zi cu zi asa cum mi-as dori?
Probabil ca nu esti in punctul unde te vrea El. Conteaza pozitia in care te afli? Esti ca pozitie,loc,punct in viziunea ta sau viziunea lui Dumnezeu pentru viata ta?
Asta am constatat ca ...daca esti in viziunea ta,dorinta ta de cum trebuie sa decurga trairea ta de zi cu zi ai toate sansele sa nu fi in viziunea lui Dumnezeu si ratezi total acele lucruri marete pe care le astepti cu atata dor in viata ta. Vrei sa te bucuri pe acest pamant,sa fi fericit si de neclintit in credinta ta? Creceteaza-te si vezi unde te afli ca pozitie ,ca loc, in Christos sau nu? Ai un ideal pentru viata ta ,urmareste-l insa actioneaza din pozitia de copil al lui Dumnezeu ,din Christos si iti garantez vei vedea lucruri marete in viata ta. Fi deschis pentru neprevazut ,pentru decizii grele, Dumnezeu nu lucreaza dupa un stereotip anume ,ii place sa isi surprinda copiii prin cele mai frumoase exprimari. Fi gata sa Il gasesti prin cele mai neobisnuite experiente din trairea ta de zi cu zi.  

Tatal tau te respecta , ca individ ,nu te-a creat sa fi un robot fara putinta de a alege si a lua decizii ,  din contra  te-a creat si m-a creat in imaginea Lui ,asadar capacitatea de a alege si a lua decizii sunt insa esenta fiintei umane .De tine depinde ,de aceste "decizii si alegeri "proprii si personale care ar trebui sa aiba ca rezultat sa te duca in pozitia din care sa il vezi cu ochii deschisi asa cum spune acest ...  Anonim    "Sa nu abandonam niciodata idealurile noastre, nici sa nu actionam in chip nevrednic de ele si sa nu nesocotim viziunea cereasca!"
Asadar ai curaj...si alege intelept !  

   
 

0 comentarii:

Search