loading... Nuante de diversitate!
27 mai 2014 | By: Kostinush

Intrebari! Raspunsuri? posibil...

Timpul meu a fost limitat pentru scrieri ...nu ca nu as fi avut ce spune . Urmaresc insa un fenomen interesant... se vorbeste mult ,se scrie mult pe unde se apuca sau nu se apuca  .Se duc lupte crancene in idei,ideologii cine ar dreptate si cine nu, incat la un moment dat am stat si m-am intrebat ..da eu pentru ce mai scriu? Care este rostul scrierilor mele ,schimba ele cu ceva o situatie anume. Privesc incrancenarea aceasta in lumea virtuala a crestinatatii si nu numai in lumea virtuala parca s- ar afla intr-o bula de sapun gata ..gata se se sparga . Dar schimba incrancenarea aceasta de idei cu ceva societatea in care traim si ne aflam? Isi pune amprenta intr-un mod pozitiv pe societatea in care traim toata palavrageala aceasta?
Pentru ce scriem? Pe undeva am impresia ca nu ne mai aude nimeni .. De ce ? Poate nu vorbim urechilor care trebuie si  care conteaza,acelor urechi care pot face diferenta. Si atunci nu luptam cu pumnii in vant. Oameni frumosi ,cu o traire frumoasa recunosc si marturisesc ca viata lor de zi ci zi devine din ce in ce mai grea,nu inteleg ce se intampla, violenta verbala ,comportamentala atinge culmi nebanuite de la oameni de la care nu te-ai astepta,aparent respectabili. Abuzul face parte din rutina zilnica ,verbal,comportamental la cote maxime ...nu mai ai curajul sa mergi pe strada cu copilul tau ca nu stii ce poate vedea si auzi . (eu am parte de socuri de genu zilnice,politia locala da din umeri). Si totusi unde suntem noi in toata violenta asta? Unii indiferenti ,altii violenti  pana la abuz in exprimari ,atitudini (de genu ..de nu va pocaiti ..iadul e al vostru   ).
Arata frumos acest tablou?
 Insa cel mai mult ,inca ma mai  socheaza indiferenta crestinatatii in mentalitatea ei la actiunile sociale. Nu mica mi-a fost dezamagirea cat de putin au participat crestinii la actiunea sociala de duminica . De unde stiu asta? Paii..m-am uitat sa vad daca macar unul din cei declarati prolife au prins ceva si... nimic. Am vorbit cu alti crestini si raspunsul a fost..."ei treaba lor  ,lumea cu lumea ". Ei, da sa vedeti ce lume va fi cand vor veni legi care iti va impune cum sa iti cresti copilul, cand nu poti sa spui nu la ceea ce nu concorda cu valoarea ta ! Am realizat tarziu ,da am priceput pana la urma ca toata politica de la noi e sub papucul tare al asa zisei Europe unite ...asadar cred ca alegerile de duminica sunt cele mai importante.
Strajerul care sta pe zid  si vede sabia venind dar nu anunta se va face vinovat de sangele varsat, cum credeti ca ne va fi rasplatita indiferenta noastra sociala? Sunt in cartea prorocului Zaharia niste valori sociale acolo de netagaduit ,am uitat de ele cumva? O societate sanatoasa si prospera se poate cladi exact pe valorile  scrise in acea carte ,si sunt scrise ca "binele lui Dumnezeu". Nimic nu se va schimba daca pe plan social nu vom face nimic ,nu vom actiona cu nimic. Ramanem o sare fara gust ,o lumina pusa undeva de unde nu poate face diferenta in intuneric. Credeti ca pe societatea de astazi o intereseaza incrancenarea ideilor noastre ? Cum pot face diferanta intr-o lume violenta si abuzatoare? Prin indiferenta? Sa mi se ceara cumva sangele generatiilor care vor veni dupa mine din mana mea?
Intrebari ,intrebari...
Raspunsul il poti avea chiar ...tu !                

0 comentarii:

Search