loading... Nuante de diversitate!
4 aprilie 2010 | By: Misu Radovici

Cristos e viu!

   Am primit acest mesaj astazi pe Y!Mess de la unul din prietenii mei. Mi s-a parut interesant si sensibil. De aceea m-am hotarat sa-l postez pentru voi astazi aici. Nu stiu daca si el l-a primit de la cineva sau daca l-a gasit pe undeva ... insa oricum ar fi e un gand frumos ... un mesaj deosebit. So here it is:
   "A fost o zi in care cerul a plans....Fiul lui Dumnezeu murea rastignit intre 2 talhari pentru pacatele omenirii! Era strapuns in maini si in picioare, rugandu-se pentru cei ce-L rastigneau..Unii, plangeau, altii se bucurau prea putini stiau ca dupa 3 zile Isus urma sa se ridice dintre morti luand ca prada moartea. Prin ce a facut pentru omenire Isus a schimbat lumea pentru todeauna, si inca o mai schimba!!!! Iti doresc ca de acest Paste sa il ai invitat in casa ta, in inima ta pe Isus!"
Multumesc pentru gandurile tale mariusika ... i'm really impressed.
Ma alatur si eu mesajului primit si va doresc sarbatori binecuvantate alaturi de Sarbatorit!
Cristos e viu! 

0 comentarii:

Search