loading... Nuante de diversitate!
25 aprilie 2010 | By: Misu Radovici

I'm back ...

A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat si poate unii se intrebau in timp ce intrau in aceste locuri ce s-a intamplat ... A fost o perioada mai dificila pentru mine ... insa stiu ca Tati a fost si va fi langa mine every day, every moment ... Nu m-am indoit de asta catusi de putin. Cel putin in momentul de fata perioada de timp urmatoare va continua sa fie destul de aglomerata si poate la fel de dificila, insa sper si imi place sa cred ca voi putea sa trec si prin acest spatiu pe care il indragesc mult ...
E o lupta ... si e de durata ... toata aceasta "alergare" e una de anduranta ... si cu siguranta nu se va termina in cateva secunde (daca e sa folosesc termeni din atletism) ... ci e un adevarat maraton. Am nevoie de ajutorul lui Dumnezeu in alergarea aceasta si STIU ca El este alaturi de mine. Poate nu "vad" acest lucru de fiecare data ... insa e destul sa stiu ca El este acolo. O prietena scumpa foloseste un status interesant pe Y!Mess :"Se poate sa te lupti si se poate sa si castigi!" ... in cazul meu se poate spune in primul rand ca: "Se poate (si chiar e necesar) sa ma lupt cu mine insumi ... si e mai mult ca sigur ca prin ajutorul Lui pot castiga!"
Le multumesc cu aceasta ocazie tuturor acelora care sunt alaturi de mine ... tutror celor care au ales sa-mi fie aproape ... tuturor celor care au inteles notiunea de PRIETENIE!
PS: Sper sa nu dureze prea mult pana la urmatoarea postare ...

0 comentarii:

Search