loading... Nuante de diversitate!
6 iulie 2010 | By: Kostinush

Muzica

In utimul timp fara sa vreau cuget mult la Domnul si cu cit cuget mai mult cu atit imi vorbeste mai mult si vreau sa impart cu voi unele ginduri dar nu trebuie neaparat sa fiti de acord cu mine nici nu-mi doresc asta si nu vreau asta ceea ce imi doresc este sa va dau un imbold spre o meditare profunda care vine in urma acestor ginduri ale mele care sa se raporteze la persoana voastra launtrica si unica in acelas timp. Am vazut din nou discutii aprinse in ultima vreme despre -ce este sau ce nu este muzica crestina.Mi-am pus in dreptul meu acesta intrebare si sincer am ajuns la concluzii care si pe mine m-au socat. Mi-a venit urmatoarea intrebare -A fost Domnul Isus crestin?sau Ce religie a fost EL?Ce a fost EL? Rapunsul meu sincer a fost - Dragoste - .Acum din acest raspuns intreb inca o data ce este muzica crestina? Exprimarea prin muzica a dragostei lui Dumnezeu. Apoi mi-a venit in minte versteul in care Domnul Isus spune ca in vremea din urma nu va mai fi nici dragoste fireasca pai daca dragostea fireasca este -dragoste- revin la intrebarea cine este dragostea deplina sau absoluta? Dumnezeu ! Si atunci intreb din nou CE ESTE MUZICA CRESTINA? Poti cinta despre dragoste fara sa iubesti?Esti tu atunci crestin? acum pun o alta intrebare care va poate parea stranie - este o melodie de dragoste o melodie crestina? Dar o melodie crestina fara dragoste mai este ea crestina? Va las sa va raspundeti la aceste intrebari si daca aveti ceva de spus astept parerile voastre pentru mine ele conteaza si nu numai pentru mine! Am sa pun o melodie care a leganat ca sa spun asa anii copilariei mele si care avenit in mintea si in sufletul meu zilele acestea si m-am gindit oare in melodiile de dragoste de astazi mai simtim acel sentiment? Mai este dragoste 'fireasca'? (Nu uitati este tot dragoste! Iar Satan nu este capabil de dragoste !) Va las sa ascultati acesta romanta din trecut .

0 comentarii:

Search