loading... Nuante de diversitate!
11 ianuarie 2012 | By: Kostinush

INCEPUT DE AN!!!

   Bine v-am regasit dupa o lunga pauza din partea mea......intr-un nou an .....si tot ce imi doresc este ca prin acest blog fiecare sa gaseasca un strop de liniste si pace ......departe de tumultul de afara.
Un nou an !....hmmm ....dar cu aceleasi probleme si framantari....ne-am dori mult sa intre si ele in concediu sa punem pauza si sa le spunem reveniti dupa citeva zile :lol: .....si ramanem surprinsi ca nu se intimpla..pfff....tocmai  cand  am concediu....tocmai de sarbatori.....decizii....decizii...decizii..!!!
Nu stiu cati ati patit ceva de genul asta ...insa dupa o vreme constati cu stupoare ca le poti pune o pauza dar nu in timp fizic ....sa zicem de atunci pana atunci....(mare gresala!!!)...DA!!!poti sa pui pauza ...IN INIMA TA ! 
Sii....VEI FI LIBER!  

0 comentarii:

Search