loading... Nuante de diversitate!
20 ianuarie 2012 | By: Kostinush

SHOW ME YOUR GLORY !

    Zile deosebite... zile si vremuri interesante se perinda prin viata mea ...hmm... poate si a voastra.....
Astazi ... o sa scriu cateva randuri asa mai personale ...daca pot spune asta...( ce nu este pana la urma personal ?:lol:)
Cu ceva vreme in urma ...pe la sfarsitul anului trecut am avut o dorinta in inima mea..... ma simteam asa de obosita... nu mai aveam timp de meditatie ... sa stau in PREZENTA DOMNULUI... parca fiecare zi se grabea, alerga de'a dreptul sa o prinda pe cealalta din urma .... si imi simteam vasul gollll... tot mai gol.... si intr-o zi ..hmm zic eu ....o zi plina de GLORIA LUI DUMNEZEU ...caci nu o pot considera altfel acea zi.... vine un gind in inima mea ..o dorinta... si apoi zic cu voce tare   " CE mi-as dori sa am mai mult timp ...nu mai pot asa in ritmul acesta ... imi doresc mai mult timp sa stau in PREZENTA DOMNULUI ...zic eu ....imi e asa de dor de EL !!!"

Si ce sa vezii.... Domnul a fost asa de atent la dorinta inimii mele rostita cu voce tare ... si mi-a facut timp pentru EL... ma iubeste atat de mult si in dragostea LUI arzatoare si plina de gelozie pentru mine .... mi-a facut timp .... si intr-o viteza si intr-un mod... care m-a lasat daca pot spune asa " fara respiratie" .
In tot tumultul ultimelor luni de neinteles pentru mine ...ce se intimpla in viata mea si a familiei mele .... am ajuns acum .... sa VAD GLORIA LUI DUMNEZEU ... sa cunosc mai indeaproape FATA LUI ..
Simti anul acesta o chemare ?!  mai altfel? ... ,este un an interesant .... Dumnezeu ...cauta anul acesta sa se apropie de copiii LUI  ... asa cum nu a mai facut-o niciodata ... !!!
VREA altceva pentru viata nostra .... DRAGOSTEA LUI ARDE CU O GELOZIE SFINTA anul acesta ..!!!!
FII GATA !!!!! SA LASI ACEASTA DRAGOSTE SA ARDA IN VIATA TA !!!!! 

0 comentarii:

Search