loading... Nuante de diversitate!
3 octombrie 2012 | By: Kostinush

Sfarsitul Lumii?

    SFARSITUL LUMII!!!....ARMAGHEDON!!! ...Hmm..un subiect din cate vad si constat la mare cautare si care produce multa isterie in randul populatiei.
Marturisesc ca detin o colectie intreaga de filme cu si despre" Sfarsitul Lumii"...si mi-am completat lista de curand cu filmul ...2012...,hmm..am fost curioasa sa vad ce poate fi atat de deosebit cu filmul acesta fata de toate celelalte pe care le-am vizionat. Stiind ca acest film a provocat si a dus persoane spre suicid ,imi zic ca trebuie sa imi completez lista cu filme de acest gen.
Mi-a trebuit 2 zile sa il vad ,nu am avut rabdarea necesara sa il urmaresc tot o data ,pentru mine a fost complet plictisitor,hmm...pe urma am stat putin si am refelectat la cele vazute .
Cum ar vedea un om un astfel de film fara sa aiba nadejdea mantuirii? ...ce efect ar avea asupra lui?
Si pot sa spun ca e infricosator....te duce pe pragul disperarii...,stiu ca sunt persoane care au luat de" bun" acest film ca fiind real din fapte reale dat fiind ca dau actiuni care s-ar fi intamplat acum cativa ani. Eu zic ca pus si simplu se joaca cu mintile si sufletele oamenilor, intr-un mod destul de crud. 
Am urmarit o emisiune pe un post renumit de tv..., si am ramas muta de uimire...,sunt oameni care se pregatesc pentru asemenea evenimente,isi fac provizii de conserve pe ani de zile,...de apa...,de metode de a se descurca fara electricitate,...am ramas fara cuvinte.
Chiar si noi crestinii vedem "APOCALIPSA" ca pe sfarsitul lumii....,si totusi    APOCALIPSA este mai mult de atat, este SPERANTA,NADEJDE,BUCURIE...si ..sincer nu inteleg de ce se foloseste termenul de "APOCALIPSA" sau "ARMAGHEDON" ca termen pentru sfarsitul lumii. Sunt atatea alte religii care vorbesc si au termeni diferiti de exprimare despre si pentru sfarsitul lumii?..
Oricum ...pentru  un om fara nadejdea mantuirii o astfel de stare creata de aceste filme,de tot felul de constatari ale" oamenilor de stiinta  " care de cele mai multe ori sunt neverificate si sunt aruncate pe piata stirilor creaza o stare de isterie generalizata,confuzie,frica,ingrijorare,....o lume in care nu prea ai vrea sa mai traiesti.
Sincer nu am aflat inca scopul acestor false frici create de diferite ramuri ale societatii. Eu m-am plictisit urmarind acest film,,,insa oamenii fara speranta si nadejde pot vedea intr-o alta lumina,aceste "realitati" create de om. 
Ce va fi ...chiar nu ma intereseaza,..pe mine ma intereseaza cum sa traiesc astazi o zi de bucurie, o zi victorioasa impreuna si pentru DOMNUL meu ...ISUS CHRISTOS! Si asta imi este de ajuns! Ce va fi ...va fi o bucurie pentru mine...caci nu-i asa, ma voi intalni cu CEL pe care il iubesc atat de mult.
O zi binecuvantata, fara teama si frica va doresc !


0 comentarii:

Search