loading... Nuante de diversitate!
10 iulie 2013 | By: Kostinush

Intreb...Societate ce imi oferi?

   Gasesc potrivit sa scriu cateva randuri pentru cei care trec pe aici ca nu cumva sa dezamagesc pe cineva cu tacerea mea din ultima vreme,nu ca nu as avea ce spune,insa sunt momente in viata in care iti doresti sa iti tii parerile pentru tine. Si eu chiar asta am facut.
Sunt mahnita de ceea ce am vazut si in anul acesta in campania a examenelor de vara in special cel de atestare a studiilor liceale,caci in umila mea parere cam asta ar trebui sa fie o simpla atestare nu un examen,ca nu te lupti pentru un post ci inchei un ciclu scolar.
Atata mizerie si scandal pentru ceva ce ar trebui sa fie e etapa fireasca si normala a tanarului ,la inceputul vietii de adult. Mie rusine de ceea ce suntem ca societate in momentul asta ,fara cea mai mica urma de umanitate si respect.
Nu vreau sa dezbat cine e de vina...pentru ca nu poti pune degetul pe rana, atat de mare este ea dar este o exagerare pana la paroxism cu aceasta manifestare de forte si autoritati.
Nu o sa ma apuc sa spun acum..cum era pe vremea mea...dar imi spun ,de ce sa dea copilul excelenta in domeniul cunostintelor acumulate,pentru ce, cu ce il ajuta in viata de zi cu zi ?

Intreb?,stiu ca nu imi va raspunde nimeni.

Tu,Societate vrei de la mine ,tanarul,excelenta pana la paroxism,dar mie ce imi oferi? Imi oferi la 18 ani o sansa egala in viata,o sansa egala pentru a fi productiv pentru tine Societate, printr-un job care sa fie productiv si pentru viata mea personala,sa imi oferi sansa egala de a putea sa imi intemeiez o familie,de a lua un credit pentru o locuinta nu pentru un televizor mai performant,o sansa egala la calitatea vietii in asa fel incat la 40 de ani sa imi fi terminat creditul pentru locuinta si sa ma pot bucura de viata mai departe,si in acelas timp sa te bucuri si tu ,Societate de productivitatea mea. ?!
Daca poti sa imi oferi asta la incheierea acestui ciclu liceal,atunci poti sa imi ceri rezultate pana la execelenta.
Insa mi-ai dovedit inca de pe acum ca nu imi poti oferi sanse egale ,si atunci reactia mea, Societate la sistemul tau de valori ...esti chiar TU.!

0 comentarii:

Search