loading... Nuante de diversitate!
1 iulie 2013 | By: Misu Radovici

Piese personale (locul 14)

De ceva vreme am inceput acest periplu in lumea pieselor mele personale. La un moment dat ajunsesem la locul 15 ... si apoi a urmat o pauza lunga ... poate prea lunga in care nu am mai spus nimic pe acest subiect. Ei bine nu am facut-o intentionat, nici nu am vrut sa vad daca intre timp apare vreo alta piesa care sa se strecoare asa incet si pe furis in acest top.
Pur si simplu ... m-am oprit.
Fara motiv anume, fara altceva ...
Ei bine azi ... a venit randul piesei 14 ... o piesa interesanta, cu o linie melodica extrem de incitanta as putea spune si cu niste versuri cu adevarat provocatoare.
De ce? Pur si simplu pentru ca te provoaca sa te gandesti la "who you are" (la cine esti) ...
Sper sa va placa si voua la fel de mult cum imi place mie.
Enjoy!
LOC
Top 20 Personal
14.
Unspoken – Who You Are
15.
Hillsong – Desert Song
16.
Rick Pino – Show Us Your Glory
17.
Tercer Cielo - Creere
18.
Skillet – Looking For Angels
19.
Calling Glory – Don’t Give Up
20.
Chris Tomlin – God Of This City

0 comentarii:

Search