loading... Nuante de diversitate!
24 martie 2014 | By: Kostinush

Eu ...la excelent !

-Cum pot fi mai bun decat mine insumi? Asta ne indeamna William Faulkner "Don't bother just to be better than your contemporaries or predecessors. Try to be better than yourself." (Nu incerca sa fii mai bun decat contemporanii sau predecesorii tai. Incearca sa fii mai bun decat tine insuti.)
 Insa intrebarea pe care mi-o pun este ,stiu eu cine sunt si ce sunt ca individ? Cum pot sa fiu "eu" varianta la excelent daca nu stiu cine sunt si ce pot fi?
Ma lupt toata viata sa fiu ceva,sa devin cineva ,spre exemplu un individ  cu realizari mai mari in viata decat bunicii sau parintii sau sa las prin viata mea un semn marcant pentru copii,nepoti,stranepoti. Insa daca stai putin sa te uiti la firul vietii, pentru tine ce ramane? Esti fericit prin toate realizarile acestea facute din si prin comparatie ?
Pentru mine ca individ ce ramane?
 Pana la urma ramai tu cu tine !Vin momente in viata cand ti se ingaduie sa te cunosti ,sa afli cine esti cu adevarat.Dureros este ca in astfel de momente esti singur ,te afli intr-o singuratate asurzitoare de  cele mai multe ori intr-o astfel de situatie.  Ce bogatii ai adunat in sufletul tau, in mintea ta ,in spiritul tau cu acelea vei ramane,acel individ esti pana la urma.
 Am realizat in ultima vreme ca, tu ca persoana ,ca individ vezi in cealalata persoana ceea ce esti tu , prin ceea ce vezi in altii  este epxrimarea ta ca individ. Nu poti vedea bunatatea in persoana de langa tine daca nu o ai prima data in tine. Acesta este barometrul tau ,ca sa afli mai bine ..cine esti. Vezi frumusete ,ai frumusete in tine, vezi partile negative ,esti o persoana plina de ganduri si atitudini negative.
Poti o zi sa fi ,sa traiesti doar tu cu tine si cu gandurile tale ,te poti uita in oglinda in asa fel incat sa iti vezi toate trasaturile persoanei tale? 

Un ultim gand si cred cel mai important daca vrei si iti doresti sa fi mai bun decat ceea ce esti acum ,sa fi "tu" la excelent ...e sa Il ai in viata ta ,in fiinta ta  pe Isus. Doar prin El si cu El in viata ta poti fi ceea ce ai fost creat sa fi ,un om complet ,fara fisuri  pline de negativitate,fara riduri  ale rautatii ,fara ochi plini de lasitate .
Pot sa am o viata plina de excelent ,plina de frumuste ,pace ,bunatate daca il am pe El in viata mea.
 Eforturile mele ca individ nu sunt de neglijat ,de dragul meu ,pentru ca ma iubesc si ma respect imi umplu viata cu oameni frumosi ,cu cunostinte bogate ,solide si pline de adevar iar peste toate acestea ma imbrac in EL, JESUS.
Eu aleg ce sa fiu ca individ ...sa raman prins intr-o lupta a mediocritatii sau sa trec constient acest prag spre si in frumusetea eternitatii care este El ,Isus!

  

0 comentarii:

Search