loading... Nuante de diversitate!
25 martie 2014 | By: Kostinush

Lambert...leul care nu poate fi ...oaie :D

Viata mea s-a schimbat mult in ultima perioada. Am ales sa ma bucur de viata ,de momentele acelea marunte si nesemnificative iar rezultatele alegerilor mele se vad prin experientele inedite de care am parte si pe care cred ca Dumnezeu mi le face cadou in fiecare zi.
 In aceasta dimineata am avut parte de un asemenea cadou. Pe drumul obisnuit spre gradinita(mi-am schimbat profesia sunt un fel de dadaca :D)fetita mi-a incantat urechile tot drumul cu un cantec foarte interesant.
Am ras cu gura pana la urechi tot drumul ,sufletul s-a umplut de divinitate ascultand glasciorul acesta mic cantand cu atata pasiune si eplixicandu-mi cum vorbeste ea la tara cu oile si cu mieii.
Surpriza mea a fost ca nu ma asteptam sa ii placa atat de mult acele desene facute cadou chiar de manuta mea :D ,varianta vorbita si cantata in limba romana.
Zic ca sa incercam sa cantam impreuna acest cantecel . Sa aveti o zi plina de frumos.

0 comentarii:

Search