loading... Nuante de diversitate!
8 februarie 2011 | By: Misu Radovici

Tried, Tested & Triumphant (Incercat, Testat si Triumfator) ...

De ceva timp incoace ... am reluat anumite mesaje biblice pe care le-am urmarit in anul trecut pe posturile crestine TBN, Curch Channel sau DayStar (pentru cei interesati se pot vedea via satelit pe una din platformele din Romania ... dar nu fac aici publicitate gratis asa ca cei care vor ma pot contacta pe "canalele" cunoscute pentru mai multe detalii) ...
Unul dintre "preferatii mei" (in sensul bun al cuvantului desi sunt folosite ghilimelele :P  si desi nu e doar el ci sunt mult mai multi) e David Jeremiah (cateva detalii despre el aici si aici) ...
Recent mi-am amintit de cateva predici (de fapt un studiu mai amplu) pe care David le-a sustinut avand ca baza cartea lui Iov ... Le vazusem pe DayStar si  le-am revazut pe Church Channel (fiind programe zilnice sau saptamanale si cu "air-time" diferit) ... si de fiecare data ... parca acele cuvinte capatau noi si noi dimensiuni ...
Si fiindca traim in epoca "internauta" si adeseori suntem numiti fie generatia facebook sau generatia youtube ... am zis hai sa caut mesajele alea ... 
Guess what ...? :D ... bineinteles ca le-am gasit ...
E o serie de care a fost tratata in circa 10 saptamani ... si care a fost intitulata "Tried, Tested & Triumphant" (Incercat, Testat si Triumfator) ... iar seria la care m-am oprit deschide practic aceasta serie si se intituleaza (oarecum socant pentru unii) ... When God Made a Deal With the Devil (Cand Dumnezeu face o intelegere cu diavolul) ...
Poate ca multi ar ramane ceva de genul ... "huh?" ... sau "buei deci chiar un astfel de titlu ... like dohhh ..." ... si nu o sa stau sa gasesc vreun reason in spatele intitularii ... pentru ca cel mai mult eram interesat de continut ...
Tin minte chiar ca intr-o perioada relativ recenta am avut si eu cateva ganduri de impartasit si ... chiar am avut un titlu la fel de "interesant" pentru ca intitulasem gandurile alea sub o forma de genul "When God decides to take a gamble!" (Cand Dumnezeu decide sa isi asume un pariu!)
Ce a iesit (la David ... nu mie)? ... Va invit sa urmariti si voi (daca aveti rabdare ... :P) ... de la cap la coada.





PS: Update 10 feb.2011
Linkurile initiale au fost dezactivate ... dar am gasit alta sursa si am repostat codurile. 

1 comentarii:

Misu Radovici spunea...

Cu placere ...
Ma bucur ca ti-a fost de folos!

Search