loading... Nuante de diversitate!
4 decembrie 2012 | By: Misu Radovici

Are You Hearing The Truh Gospel?

    Vestea Buna...! Evanghelia ! 
Ce mai intelegem noi din ea? Prin ea? Primim noi ,intelegem pe deplin adevarul din ea?
In ultima vreme am primit atatea raspunsuri de la Tatal meu prin Cuvantul Sau incat de multe ori spun ..."mintea mea simt ca explodeaza"...pentru ca intelegeam adevarurile lui Dumnezeu atat de putin, ma izbesc aceaste adevaruri in intreaga mea fiinta,,fara putinta de a mai ma intoarce inapoi unde am fost.
As vrea sa spun atat de multe ..dar deocamdata postez doar o parte dintr-un mesaj...hmmm....un mesaj venit din Asia din cealalta parte a lumii,care mi-a intarit si mai mult credinta.
Este un ADEVAR care te face liber....acela ca esti in FAVOAREA LUI DUMNEZEU, in hai za zic HARUL SAU ,nu mai trebuie sa faci nimic....esti liber sa crezi,esti liber sa traiesti,si oricine iti spune altceva ....este o alta evanghelie.

0 comentarii:

Search