loading... Nuante de diversitate!
17 decembrie 2012 | By: Kostinush

Prima ....dragoste

    
4. Dar ce am impotriva ta este ca ti-ai parasit dragostea dintai.
5. Adu-ti, dar, aminte de unde ai cazut; pocaieste-te si intoarce-te la faptele tale dintai. Altfel, voi veni la tine si-ti voi lua sfesnicul din locul lui, daca nu te pocaiesti.(Apocalipsa capitolul 2)
Ne apropiem de sarbatorile de iarna,si in aceasta perioada se vorbeste mult de dragoste,iubire,daruire,cadouri,familie.....si lista e lunga poate prea lunga.
Interesant este ca vorbeste de ea...dragostea... si Apocalipsa...mult discutata carte care vorbeste... chipurile...numai despre "sfarsituri" si "orori".
Dumnezeu mi-a vorbit mult prin acest pasaj in ultima vreme si ce e mai interesant este ca avem toate raspunsurile framantarilor noastre sufletesti,ale fiintei noastre intregi aici ....in aceasta carte... BIBLIA.
Dar intrebarea este...Cum citesti in ea?..Ca unul care sti cu ce se ocupa Ea ...si o tratezi ca un bine cunoscator ce esti sau sunt?
Cam asta ar fi parasirea drogostei dintai...Imi iubesc atat de mult TATAL ....vorbeste fara ocolisuri...de multe ori fara perdea.
Imi spune ca trebuie sa ma indragostesc ...sa iubesc ...si nu numai atat  dar sa raman in dragostea dintai.
Ce este ea..aceasta dragoste dintai....daca ai iubit vreodata sti cum e ea?
Pot sa iubesc de mai multe ori..?
Biblia asta spune....dragoste dintai,deci exista si o a doua,a treia....etc. 
Va mai aduceti aminte cum a fost la "PRIMA IUBIRE?"...
Te indragostesti de ea ...de acea persoana...si in fiecare zi doresti sa o cunosti mai mult,...incerci sa afli cat mai multe, ai acel entuziasm ...hmm..Este un drum necunoscut nu stii cum sa reactionezi,esti stangaci de multe ori, dar asta nu te .dezamageste ci continui sa afli ce fel de persoana este cea de care te-ai indragostit  ,te descoperi cu tot ceea ce esti ca fiinta    ...respiri,mananci,existi prin ochii acelei persoane pe care o iubesti.

In mare cam asa arata dragostea dintai...pot fi sarace cuvintele...dar cei care am trecut pe acolo e posibil sa ne recunoastem.
Totul e nou si necunoscut....dar daca ne-am indragostit A DOUA OARA....nu mai e la fel....iubesti persoana fara indoiala,dar stii pe undeva sa vi in intampinarea dorintelelor persoanei respective,nu mai este ceva nou,raportezi de multe ori aceasta a doua  iubire la experientele din prima prima iubire, stii cam pe unde poti gresi in aceasta relatie ..le poti evita...adica prin experienta acumulata din prima dragoste poti evita sa te arati cu totul ceea ce esti ca sa iti pastrezi stima de sine,....sa nu te cobori prea mult.
  Aici Dumnezeu spune bisericii din Efes ca ...a parasit dragostea dintai...hmm...a facut o alegere...de a apuca pe un alt drum,adica a ales o alta iubire...o a doua....
Prima data cand iubesti...te consuma foarte mult,fiinta ta se schimba ,eu-l tau de multe ori arde in focul acestei iubiri....a doua oara iti conservi de cele mai multe ori personalitatea ...cu multe masuri de precautie de cele mai multe ori.

 Ai parasit dragostea dintai,...hmm...este o alegere facuta constient,de mine ca persoana,...am ales sa merg pe o cale care o cunosc,am ales sa iubesc doar asa cum stiu,doar la asteptarile mele si nimic mai mult, nu mai vreau ceva neasteptat din partea celui pe care il iubesc,atunci nu mai am dragostea dintai in mine, nu mai iubesc cu entuziasm a ceea ce pot descoperi  in aceasta relatie ....caci pana la urma dragostea..iubirea... este o relatie nu numai un sentiment.
Persoana mea ..fiinta mea nu mai arde in aceasta relatie...hmm...vi se pare cunoscut?
Imi protejez personalitatea..eu-ul meu ...in aceasta iubire a doua....si  prin propria mea alegere intru in aceasta relatie...pentru ca prima e mistuitoare ...ca un foc...a fiintei mele,a ceea ce sunt ...eu-ul meu dispare.
Iubesc asa cum stiu,acolo unde piciorul meu e sigur....si daca ceva nu cunosc si nu am cunostinta ca persoana pe care o iubesc poate fi si asa...devin reticent in relatia aceasta de iubire...spun ca eu asa nu il(o)cunosc .. si ca atare nu o pot iubi sau chiar pana acolo merg incat spun ca nu ma mai iubeste ....pentru ca nu e cum m-am asteptat.     
Acum ..intreb...cum e relatia mea de iubire cu Dumnezeu,ca la prima iubire,sau am trecut la o a doua ,a treia etc....
Eu am ramas pentru Dumnezeu in relatia LUi cu mine tot in prima iubire , se bucura de relatia LUI cu mine ca prima data, e entuziasmat de ce poate afla nou despre mine si ma iubeste si mai mult nu a pastrat nimic pentru EL s-a descoperit in totul fiintei LUI prin DOMNUL ISUS CHRISTOS.....dar eu ....eu cum IL iubesc...tot ca prima data?..hmm.. mai sunt eu entziasmat de ceea ce este EL, de iubirea LUI, de ceea ce pot descoperi nou in aceasta iubire?
Prima dragoste...dragostea dintai....o relatie de iubire...mai exista ea?
Ma mai incred eu in aceasta relatie de dragoste dintai?

0 comentarii:

Search