loading... Nuante de diversitate!
6 aprilie 2013 | By: Misu Radovici

Piese personale (locul 15)

Am inceput de ceva vreme calatoria ...
In ultimul timp insa nu am mai pus "pe tapet" piese. Nu ca nu as fi vrut, ci pentru ca am avut motivele mele.
Astazi ajungem insa la locul 15 (in ordine descrescatoare) ... iar aici gasim o piesa cu totul si cu totul speciala. De ce e speciala? Prin prisma mesajului pe care il aduce si mai ales prin prisma povestii din spatele cantecului.
Despre ce cantec e vorba? "Desert Song" de la Hillsong.
Il gasiti pe cateva albume lansate de ei, atat in varianta de studio, cat si in varianta live.
Am ascultat piesa asta in momente destul de dificile, atunci cand in viata mea se ducea o lupta interna intensa. Am fost extraordinar de miscat de povestea acestui cantec mai ales ca interpreta Jill a povestit aceasta experienta ... first hand.
Va las sa va bucurati de piesa si, de ce nu, si de marturia din spatele piesei.
Enjoy!
 LOC
Top 20 Personal
15.
Hillsong – Desert Song
16.
Rick Pino – Show Us Your Glory
17.
Tercer Cielo - Creere
18.
Skillet – Looking For Angels
19.
Calling Glory – Don’t Give Up
20.
Chris Tomlin – God Of This City
Piesa:
Povestea din spatele piesei:

0 comentarii:

Search