loading... Nuante de diversitate!
19 aprilie 2013 | By: Kostinush

Where i belong ! Building 429

    O melodie frumoasa care exprima un adevar biblic ,vestea buna a evangheliei .... nu mai apartin lumii acesteia ,sunt castigat de Isus Christos, sunt al Lui si cine ma poate scoate din Mana Lui?
Valoarea mea nu e in acaeasta lume,este in El ...si va marturisesc ca in ultimul timp m-am indragostit de cartea scrisa se apostolul Pavel catre Efeseni desi am studiat din ea acum aproape un an in tabara Plopu, parca acum inteleg studiul de acum un an :lol:, rezoneaza in toate celulele fiintei mele... EA, aceasta carte imi spune ca sunt "inviat impreuna si ne-a pus sa sedem impreuna in locurile ceresti,in Hristos Isus,(Efeseni2:6).
Este ceva extraordinar daca intelegem unde suntem acum chiar daca eram morti in greselile noastre , asa cum spune versetul cinci din acest capitol , suntem adusi  la o viata noua...iata ca cele vechi sau dus ,omul vechi e mort si ingropat ,nimic din ce e in lumea asta   nu se mai regaseste in mine,in fiinta mea,nu ii mai apartin,sunt acum in El ,sunt acum in locurile ceresti .
 Nu este aceasta vestea cea mai buna pe care o poate avea fiinta mea sau fiinta ta? Vestea buna a evangheliei? Spunem de multe ori ca tinta noastra a crestinului e sa ajungem acolo la EL,in locurile pregatite pentru noi ...hmm, nu e rea dorinta aceasta dar stiti , suntem deja acolo pentru ca sunt in El , zidit, intr-o  zidire facuta de Mana lui Dumnezeu.
Asta e motivul pentru care nu vreau sa mai stau in lumea aceasta pentru ca eu nu ii mai apartin ,sunt deja acolo, mai ramane trupul acesta sa fie rascumparat si transformat si atat. 
Este o zi menita astazi sa fim plini de bucurie caci nu mai apartinem lumii acesteia! 

0 comentarii:

Search