loading... Nuante de diversitate!
4 noiembrie 2013 | By: Kostinush

Cuvinte sau vorbe?



"Fa-ti timp sa taci"(Take time to be quiet). Zig Ziglar
Se vorbeste mult in ultima vreme ,se scrie mult,se arunca pe piata tot felul de
vorbe. Am ajuns la concluzia ca este o mare diferenta intre vorbe si cuvinte,parca niciodata nu am simtit atat de acut realitatea diferentei dintre cele doua notiuni ca acum. Vorbe fel de fel aruncate pe "piata" la timp potrivit si nepotrivit dar tot vorbe raman insa un cuvant rostit poate schimba o viata de om.
Imi zic daca nu avem cuvinte de exprimat atunci mai bine am ramane in tacere . Dumnezeu a spus un cuvant si a luat nastere viata este ceva extraordinar nu a folosit "vorbe" asta inteleg eu.
De ce nu mai avem cuvinte? Nu stiu sa va spun exact si sa arat cu degetul acolo sau acolo nu imi in caracter. Ce stiu insa din propria mea experienta asa cum spune si Zig Ziglar ,""mi-am facut timp sa tac" si mai pe urma sa ascult . Sa ascult ce?...Nu stiu de multe ori chiar si bataia inimii mele .
Tacerea e un dar lasat de Dumnezeu in fiintele noastre pot spune chiar o roada a Duhului Sfant in viata noastra. Cand taci intr-o situatie grea, clar ai rabdare si intelepciune. Ca sa ajungi la nivelul acesta trebuie si un pic de antrenament sau mai mult, depinde de la om la om.
Acest antrenament cere timp iar daca iti doresti sa fi un om intelept fa-ti timp si ...taci ,apoi asculta ce are Dumnezeu sa iti vorbeasca. Fa liniste in viata ta chiar prin tacerea propriei tale voci.
Va propun un test.
Astazi incercati pentru o saptamana sa nu va spuneti parerea in nici o situatie doar sa ascultati ,credeti ca este usor? Eu zic sa puneti in practica acest test si veti vedea unde va aflati .
Cred ca veti fi surprinsi de rezultat.Astept pm-uri cu rezultatele voastre si ce descoperiri despre propria voastra fiinta ati facut.


 

0 comentarii:

Search