loading... Nuante de diversitate!
29 noiembrie 2013 | By: Kostinush

Joy...o piatra scumpa!

Incep sarbatorile! Oh,de abea astept ! Deja incep din acest wekend. Sunt nerabdatoare sa particip la festivitatile de la Alba Iulia de sambata si duminica,sa ma pot bucura de frumusete a umana,atat cat mai este ea. Cu cateva seri in urma am primit un telefon surpriza de la o veche cunostinta ...de peste ani si ani ,si pritena in acelas timp, sa ma anunte ca e in Romania si sa stabilim programul de intalniri :)))).
Era deja intr-o mica depresie...totul e negru si intunecat...imi spunea"nu mai pot ,auzi numa boli si suferinta,de abea astept sa ma intorc", mirata pe undeva de glasul meu vesel la ora aceea,ce sa-i mai spun ca sunt si eu in suferinta continua si functionez cat de cat normal prin directa binecuvantare a Tatalui meu si a actiunii credintei mele zi de zi.
Ohh,si cum as putea sa o contrazic asa si este. Suntem o natie bolnava trupeste si nu numai... cu o mentalitate de tragedie greceasca chiar, aud si eu frecvent replica " acuma ce da Dumnezeu ...bine, rau trebuie sa ducem asta e viata ". Nu cu mult timp in urma ,am avut parte de o discutie asemanatoare pe aceasta tema ,intr-un cadru de relaxare totala :)))),intr-o piscina cu ape termale super relaxante...cum ca noi romanii nu stim sa ne bucuram de viata,sa pretuim lucrurile in viata care chiar conteaza. Inainte de aceasta discutie asistasem la o alta discutie petrecuta in partea cealalata a bazinului ,despre suferinte ,credinta ,Dumnzeu ...cineva incerca sa faca un fel de evanghelizare cu o alta femeie asa la ape termale. Femeia respectiva a inceput sa spuna povestea vietii,dureri ,suferinta,moarte...si asa sau deschis rani vechi care trebuiau sa ramana inchise.
. Am stat si am cugetat la tot ce am experimentat. Cata lipsa de intelepciune avem de cele mai multe ori!
 Pai ,ma gandeam eu asa femeia aceea a venit aici sa uite de necazuri ,si nu numai ea si eu ,nu mai pot auzi de nesansele vietii ...am fost fortata sa aud ceva ce aud si simt in fiecare zi din cauza unei persoane total neantelepte,nu era  timpul de a vorbi acolo de un "dumnezeu al suferintei" ci de bucurie ,ras ,relaxare.
In Biblie scrie ca rasul,bucuria isi are timpul ei,plansul si suferinta isi are timpul ei ...in situatia data era momentul bucuriei.
Ne stau inainte zile de bucurie ,haideti sa fim intelepti asa cum ne invata Biblia si sa ne bucuram de si in ele caci toate sunt la vremea lor. Sa fim cu inima de copil ,asa cum spune Cuvantul,sa ne bucram de un colind,sa radem mai mult,sa ne bucuram cu o inima de copil de beculetele de sarbatori ,aceste ornamente frumoase care aduc atata bucurie copiilor. Daca Domnul Isus a zis ca trebuie sa fim cu inimi de copii, toti care il urmeaza si se incred in El atunci de ce nu ne putem bucura de frumusetea lucrurilor mici din viata noastra?
Este "bucuria noastra" o lumina care arde cu flacari mari in lumea in care traim ,ca o flacara de

tabara? "Sa nu fim ca lumea" aud de multe ori replica asta ..."noi nu ne bucuram cum se bucura lumea!"
Dar cum ne bucuram? Cum ne canta inimile de bucurie?
Sunt o persoana copilaroasa de felul meu. Desenele sunt nelipsite de pe retina mea vizuala,rad la desene care poate le-am vazut de nenumarate ori ,si ma bucur de simplitatea vietii si stiti ce? Sunt un om fericit.


Caci pana  la urma cu totii vrem sa fim fericiti,orice fiinta umana asta cauta ,sa fie fericita.
 Alegerile pe care le-ai facut pana acum,cum au functionat pentru tine? Ti-au adus fericirea?
Si ca sa ne bucuram un pic...si de ce nu ,sa radem in hohote va propun un desen animat cu o morala deosebita. Bunicii nostri chiar aveau simtul umorului.
Morala e ,fiecare cu darul lui. Furnicile au adunat si adunat ,insa in plina iarna cu atata mancare au inceput sa se plicitseasca ...ceva lipsea..ahh cantecele greierului care le- a adus bucurie toata vara. Asa ca iau dat de munca si iarna in stup ..cu scripca binenteles.
 Fiecare aduce ceea ce are si ceea ce i-a dat Dumnezeu numai lui asa ne putem face viata ma buna si frumoasa.
Va doresc un      1 Decembrie fericit. 
 

0 comentarii:

Search