loading... Nuante de diversitate!
21 august 2017 | By: Misu Radovici

O alta "hai-hui-eala"!

Poate ca o sa ziceti ca nu suntem sanatosi ... dar numai ce ne-am intors de la mare si ne-a cam apucat dorul de ... munte!
Am cam fost pusi absenti la capitolul asta ... si sincer atat eu cat si Kos ne-am cam dorit sa facem cel putin un traseu montan. Asa ca ... la vreo 2 zile dupa ce am revenit de la mare (nici macar nu am apucat sa despachetam tot) ... am aruncat cateva lucruri in masina si am luat drumul ... PALTINISULUI!
Vedere de pe terasa telescaunului de la Restaurantul Tiffany!
N-am mai fost de ceva vreme acolo ... vreo 3-4 ani in urma daca ma gandesc bine (tot vara) ... asa ca ne-am luat inima-n dinti si dusi am fost!
Am gasit o pensiune cu un scoring foarte bun pe booking, ne-am rezervat o camera si 3 zile legate ne-am bucurat de aerul de munte, drumetii si mancare clasa-ntai.
Am facut ceva trasee montane in cele 2 zile in care ne-am propus (unul mai scurt si altul mediu), iar Kos s-a simtit fix-exact in elementul ei (got pictures to prove it :D)!
Multumim cu aceasta ocazie patronilor/personalului de la Pensiunea RaRa pentru un sejur superb!
Cu siguranta vom reveni! CAT MAI CURAND!

0 comentarii:

Search