loading... Nuante de diversitate!
25 martie 2013 | By: Kostinush

Fi fara frica !

  Cum pot fi fericit cand totul se naruie in jurul meu? M-am intrebat mult in zilele acestea ,nu usoare pentru mine.Ce as putea face si cum sa actionez sa pot merge mai departe victorios . Ce sfat as da cuiva care se afla pe marginea prapastiei?
Sunt in momentul de fata intr-o situatie aparent fara iesire. Cateva zile am cazut intr-o stare de ingrijorare ,panica uneori uitandu-ma la acest zid de netrecut pentru mine. Sotul meu imi zicea intr-o zi ca umplu casa de negativitate ... si chiar asa era dar parca eram paralizata fara putinta de a lupta.
La un moment dat mi-a sarit in ochi o replica dintr-un film care m-a pus mult pe ganduri..."miroase a frica"...si asta in film a atras un atac cumplit asupra celor ce tremurau de groaza.
M-am intrebat atunci ...nu cumva atrag atacuri asupra mea din cauza fricii mele? Imediat mi-am adus aminte de cate ori a repetat Domnul Isus cuvintele ..."nu te ingrijora","nu te teme"...sau in termeni moderni "nu iti fie frica" ,e ca un laitmotiv a predicilor sale mereu si mereu se repeta si accentueaza termenii acestia si cred ca a facut-o cu un motiv bineintemeiat.
Daca mergi la cineva care are caine si te simte ca iti e frica de el ...ce face ,te ataca...pe undeva asta imi spune ca eu atrag atacuri asupra mea fiindu-mi frica. Una este sa mergi la lupta echipat si pregatit de lupta si alta este sa mergi pe cale si sa fi atacat de un animal salbatic,de un leu pus pe distrus.
Cand am inteles asta intr-o dimineata mi-am zis in sinea mea ..."nu mai vreau starea asta ,imi e destul ,nu mai vreau sa imi fie frica, Doamne ajuta-ma" ... nu pot spune ca a fost usor dar incet incet dupa cateva zile am inceput sa vad altfel lucrurile.
Cum pot merge mai departe cand totul se naruie in jurul meu, bucurandu-ma de cele mai neansemnate lucruri din viata ,invatand sa razi mai mult, eu asta fac...aleg sa fiu fericita si sa rad din toata inima cu toata gura ,nu este usor la inceput cand nu prea iti vine dar cu putin antrenament se poate...:lol:.
Astazi te indemn sa te pretuiesti mai mult,nu lasa pe nimeni sa iti spuna cat esti de incapabil,si fara de valoare...asta aduce neancredere in sufletul tau ,in mintea ta incepi sa te indoiesti de ceea ce esti si de aici mai ai un pas spre acea frica care te paralizeaza, iti paralizeaza simturile,trupul..totul.
Fi fericit astazi...alege astazi sa razi mai mult, sa te bucuri de tine caci esti asa de deosebit...de ce ?, pentru ca esti iubit cu o dragoste vesnica si desavarsita chiar daca tu nu ii vezi actiunile ei acum in viata ta, ea Dragostea este acolo in viata ta asteapta sa o gasesti.

0 comentarii:

Search