loading... Nuante de diversitate!
13 iunie 2013 | By: Kostinush

Lord, what if I miss You?

   Copilul lui Dumnezeu,crestinul,traieste zi de zi intr-o frica ce ii afecteaza intreaga viata,intreaga fiinta pana la paralizie,frica de al pierde pe Dumnezeu,de a nu fi implinit toate cerintele spiritualicesti,"o conditie de baza" pentru al avea pe El in viata lui. Frica,spaima ,oroarea de a fi parasit.
A fost omul parasit vreodata? Acesta este Dumnezeu Creatorul? Ne raportam viata si trairea la un dumnezeu pe care il putem percepe,dar oare poate fi perceput in ceea ce intelegem noi,prin sistemele noastre ,prin valorile noastre,prin gandirea noastra? Putem sa il intelegem cu mintea noastra din dimensiunea asta daca pot spune asa,ceva ce este dintr-o alta dimensiune ,asa cum este Dumnezeu? Este asa cum spun unii oameni de stiinta crestini ,noi ...care traim intr-o lume tridimensionala am putea intelege o lume spre exemplu cu sase dimensiuni? Nu pot sa inteleg pe deplin acea dimensiune superioara, vad ceva care nu este din lumea mea si o interpretez prin ceea ce cunosc,dar este evident ca este o interpretare limitata.
Veti spune poate si ce legatura are asta cu viata mea?
Spune Dumnezeu asa de frumos cat de departe sunt cerurile de pamant asa sunt gandurile mele de gandurile voastre,Tatal nostru ne spune din vechiul testament ca nu intelegem natura Lui,ceea ce este El,il percepem prin gandurile noastre,prin experientele noastre si cunostintele pe care le-am dobandit.
Atunci,de ce traiesc in frica zi de zi, cum pot sa cred ca El ma va parasi dintr-un motiv sau altul,cunosc eu exact gandurile Lui ? Il cunosc eu pe El de la acel nivel al Lui ,din dimensiunea Lui,de la nivelul cerurilor ca sa stiu ca ma paraseste din diverse motive umane? Conteaza aceste motive pentru El in asa fel incat sa ma paraseasca?
A dovedit ce mult a parasit omenirea ..la Cruce! Chiar daca noi oamenii ne-am pierdut caile,El nu ne-a pierdut niciodata,te-a cautat si m-a cautat pana am fost gasiti.
In cartea Efeseni ni se spune ca prin Christos suntem infiati de Dumnezeu ca si fii legitimi ai Lui asezati in locurile ceresti ,in dimensiunea Lui,in acest caz pot cunoaste indeaproape gandurile Lui. Asadar ,daca am ajuns la statutul acesta ,mai pot eu simti frica de a fi parasit din diverse motive ,puerile as spune eu, din moment ce sunt in Christos si cu el in Dumnezeu?
Daca astazi simti aceasta frica in viata ta ,in fiinta ta poti sa strigi impreuna cu Joyce Meyer si cu siguranta vei primi raspunsul pe care ea l-a primit Lord, what if I miss You? What if I miss You? What if I miss You? Oh, I'm so scared! God, what if I miss You? He answered simply, "Joyce, don't worry; if you miss Me, I will find you.”
Joyce Meyer, How to Hear from God: Learn to Know His Voice and Make Right Decisions?
"Doamne,daca Te peird? Daca Te pierd?Oh,Sunt asa de speriata!Dumnezeule,daca Te pierd?El a raspuns simplu,"Joyce,nu te ingrijora;daca Ma pierzi,Eu te voi gasi" Joyce Meyer
Prin puterile mele nu sunt nimic si nu pot face nimic ca sa imi castig dreptul de a fi copilul Lui si implicit sa scap de frica de a fi parasit,de a nu avea valoare. Insa, iata vestea buna a evangheliei astazi: primesc in dar totul!,chiar daca nu sunt perfect,nu sunt pe culmi spiritualicesti, stiu ca Tatal meu nu m-a parasit niciodata,nici macar atunci ,cand nu eram inca nascut,cand fiinta mea nu exista..el a stat pe Cruce,ca eu, acum cand exist sa il pot avea ca Tata.
Ce minunat!


0 comentarii:

Search