loading... Nuante de diversitate!
11 februarie 2014 | By: Kostinush

O viata...plina de excelent !

Ce este viata pana la urma? Vorbim mult depsre ea,scriem mult insa traim de pe o secunda pe alta daca pot spune asa fara sa realizam macar ce dar purtam in noi.Viata! Oamenii de stiinta inca incearca  sa descopere misterele ei ,de unde vine ea ,ce este aceasta "energie" care pune in miscare totul? Functionam nu -i asa ca si cum ar fi ceva normal sa traim insa tocmai aici este minunea insasi fiinta mea,  aceasta viata care deocamdata  nu poate fi inteleasa si explicata pe deplin de comunitatea stiintifica. 
Deci pe undeva sunt o minune pentru ca exist. Atunci imi zic se merita dimineata cand ma trezesc sa  zic ...ma bucur ca traiesc,Iti multumesc ca exist ,ca Tu mi-ai dat existenta,fiinta! As fi putut tot asa de simplu sa nu exist si sa nu ma fi putut bucura de frumusetile Creatiei Tale ...Tata!
Cred ca daca am intelege cat de cat valoarea pe care o purtam prin simpla noastra existent fizica ,si ce masinarie extraordinara de nereprodus de nici o inginerie umana   pana acum   este corpul nostru compus din trilioane de celule fiecare cu jobul ei bine inteles(corpul nostru este format din aproximativ 50-75 de trilioane de celule)cred ca am avea mai multa consideratie pentru felul in care  ne traim viata.
In ce fel este ea scrisa si traita ,este alegerea mea! Daca sunt o asa minunatie de ce nu as trai o viata pe masura ? Ce ma opreste sa traiesc o viata plina de excelent?                                                  Necunoasterea mea,ignoranta mea,mediocritatea mea ma opreste din a scrie o capodopera cu viata mea ? Daca da ...atunci hai sa aleg de astazi sa nu mai fiu ingnorant,mediocru sa incep sa caut raspunsuri.

Prima data sa imi pun intrebari cine sunt ,ce vreau de la viata mea , ce scop are ea. Ce sa fac cu acest dar? Am dreptul sa-l arunc la cosul ignorantei si sa traiesc de pe o zi pe alta fara o tinta anume ?                Thomas Carlyle a vazut valoarea acestui dar ... "A well written life is almost as rare as a well spent one." (O viata bine scrisa e la fel de rara ca si o viata bine traita.)
Noi,crestinii practicanti avem si luam de exemplu viata Domnului Isus Christos  insa ea este bine scrisa pentru ca a fost bine traita ,a facut diferenta .

Viata noastra este traita atat de bine incat sa fie scrisa data de exemplu pentru alte generatii care vor veni? Este atat de rara incat  sa poate face diferenta in generatia ta? 



0 comentarii:

Search