loading... Nuante de diversitate!
2 iulie 2012 | By: Kostinush

CRUCEA!..notiune sau viata?

  Ce este credinta pentru noi? Este o intrebare care s-a tot pus zilele acestea .Ce este Crucea pana la urma ....care este impactul ei cu adevarat?
Pot parea intrebari la care se poate raspunde usor ..dar am constatat ca nu e chiar asa si mi-am dat seama ca multi crestini practicanti sunt intr-o mare deriva..mai mare, decat eu personal m-as fi asteptat.
S-a pus o intrebare zilele acestea... cum ma ajuta pe mine Crucea sa devin un om nesupus poftelor firii pamantesti si raspunsurile au fost foarte diverse si neclare .
Am realizat atunci cu mare stupoare ca nu prea stim realul impact asupra vietii unui om JERTFA DOMNULUI ISUS. Ne-am obisnuit sa spunem .....vin la Cruce cu pacatul meu si il las acolo .....si mai departe...ce se intampla de fapt? O buna prietena de a mea m-a intreba acelas lucru acum multi ani ..cum adica vin la CRUCE? si cum il las acolo pacatul? 
Nu i-am inteles atunci framantarile ei si.... marturisesc mi s-a parut putin ciudata . Dar vad ca revine din nou si din nou aceasta problema in randurile crestinilor pentru ca pana la urma ce ii spun unei persoane necrestine daca eu nu inteleg prea bine ce  e credinta mea.
Am observat ca cel mai repede se rezolva problema cu un verset scos din context care pare ca da un raspuns clar si tot nelamuriti am ramas.
Practic cum se intampla ....multi vin si spun ..pai trebuie sa te infranezi ...ca sa nu mai faci faptele firii pamantesti ...eu zic ..pai atunci cum ramane cu budistii ....ei numai asta fac se infraneaza toata viata si practica lor e cu mult mai de succes decat practicile crestinatatii de infranare.Ce valoare mai are atunci CRUCEA daca eu prin infranare pot sa devin mai bun?
Poate parea un subiect lung si plictisitor ..dar impactul acestor idei asupra vietii de zi cu zi este foarte mare si  ne departeaza mult de telul pe care l-a avut DOMNUL ISUS.
Va invit astazi sa va adresa-ti sincer aceasta intrebare si o sa ramane-ti uimiti de raspuns. Vom vedea ca ne-am indepartat mult de inima Domnului Isus. 
Care este diferenta dintre crestinism si celelalte religii daca noi mergem pe acelas principiu de infranare.
Ne putem noi cu adevarat infrana? Detinem noi aceasta putere?
Si revin la ceea ce spunea Domnul Isus intr-o noapte deosebita " Trebuie sa te nasti din nou!"
Cum sa ma nasc din nou ..ce inseamna asta pentru vremurile in care traim?
Acum sa sa va spun cum mi s-au descoperit mie aceste taine.
Trebuie sa ma nasc din nou ca sa poata sa creasca in mine un om nou , si totul se intampla spiritaul asa cum se intampla si fizic ..cand i-a viata o noua fiinta ..nu o sa spun toate etapele aici dar si pana la nastere sunt niste etape...apoi se naste omul nou care trebuie sa creasca sa se dezvolte sa devina un om mare si matur .
Pentru aceasta a murit si inviat Domnul nostru ...pentru aceasta a zis ca ne e mai de folos sa mearga la Tatal  ca sa poata.veni DUHUL SFANT ca sa locuiasca in noi sa dea nastere unui om nou in asa fel ca sa putem rodi roadele DUHULUI SFANT.
Nu putem face roade daca nu suntem nascuti din nou ...infranarea aici nu isi are locul ....
Avem insa posibililtatea de a alege sa ascultam de omul cel nou nascut din DUHUL ADEVARULUI sau de cel vechi pentru ca inca noi nu am fost preschimbati in trupuri de slava deci ca atare ....el inca exista.
Aceasta este CRUCEA este adevarata valoare a ei ...de aceea oamenii nu se pot schimba si infrana fara jertfa DOMNULUI ISUS ....acesta in putine cuvinte este HARUL care ne-a fost dat si aratat....acesta este motivul pentru care crestinismul a fost  atat de revolutionar ..pentru aceasta notiune plina de adevar aceea ca.. poate lua nastere o noua natura umana .. una cereasca ,chiar de aici de pe pamant si esti liber sa traiesti ceresc si pentru cer.
Nici o religie nu a fost vrednica de a oferi aceasta sansa umanitatii ...omului...decat CHRISTOS ...fara EL ..am fi fost inca pierduti si departe de ceea ce putem fi acum in aceasta zi in aceasta secunda.
Atunci te intreb astazi....e greu sa fi crestin...ai nevoie de acele"penitente" pentru a fi vrednic de a te apropia de Dumnezeu?( penitente..pot fi sub multe forme si se pot gasi si in bisericile neoprotestante)
Am micsorat cumva CRUCEA si am potrivit-o dupa forma vietii noastre religioase pentru ca ea sa isi poata gasi un loc? 
Ne intrebam de ce nu mai avem impact in societate in jurul nostru? Poate fi si acesta un raspuns.

0 comentarii:

Search