loading... Nuante de diversitate!
17 iulie 2012 | By: Misu Radovici

Marturie !

 Am urmarit zilele acestea o marturie a unui tanar despre care sincer eu nu am auzit pana acum nici cand era stiut cu nume de scena ...nici acum cand are nume de copil al lui Dumnezeu.
Dar la anumite indemnuri a jumatatii mele de viata :D .....zic hai sa vad si eu despre ce e vorba ...eu nu prea ma entuziasmez prea tare de aceste marturii care apar asa de nicaieri si se face caz mare de ele pentru ca, de-a lungul timpului am observat ca se transforma intr-un balon de sapun care se sparge asa de usor ...la o bataie de vant .
Ce m-a uimit insa la acest tanar si, sincer, am ramas cuu gura cascata este maturitatea gandirii ,a intelegerii corecte a relatiei omului cu Dumnezeu ...taine sfinte pe care sincer putini le inteleg....cu adevarat mi-am zis ca cei din urma vor fi cei dinatai ....parca cu gelozie din partea mea spun asta. 
Am simtit pentru prima data, ca Dumnezeu va lucra in tara aceasta si va scoate tineri puternici in gandire in umblare in caracter.
Sincer putini din cei care umbla pe calea Domnului de zeci de ani au patruns profunzimea credintei ca acest tanar. Am credinta ca va creste mai departe in cunonostinta lui Dumnezeu si nu va fi un foc de paie. 
Mi-a placut foarte mult ca nu s-a lasat tarat in discutii desarte ...fara rost ....puterea din cuvinte ...remarcabil la o asemenea emisiune ...pe care eu personal nu am urmarit-o niciodata ...dar am auzit despre ea si de valorile intre mari ghilimele ...pe care le propaga....chiar daca a mai fost la acea emisiune inainte de a deveni crestin practicant este remarcabil ca l-au invitat chiar cu scopuri ascunse ....pe care au incercat sa le puna in practica ..dar spre surprinderea lor nu prea le-a MERS si  l-a un moment dat s-a  lasat o liniste ...ceva sublim ....cu adevarat sublim.  

0 comentarii:

Search