loading... Nuante de diversitate!
6 iulie 2012 | By: Misu Radovici

Zile de asteptare !

  Se intampla zile interesante in Romania, si nu pot sa zic ca nu ma intereseaza ,....chiar pot spune ca e de maxim interes pentru mine personal.Am avut ocazional discutii cu persoane tinere crestine in ultimele zile si am ramas profund marcata de lipsa lor de viziune de intelegere exacta a vremurilor pe care le traim.
Ba chiar au ramas foarte socati de afrmatia mea in care m-am exprimat, in legatura cu responsabilitatea pe care o avem inaintea lui Dumnezeu de cum arata societatea in care traim. Era ceva nemaiauzit pentru ei siii ....din nou am ramas mult pe ganduri.
Incerc de multa vreme sa ne sensibilizam si sa ne trezim la realitatea aceasta......cum arata biserica cam asa arata si societatea.
Noi crestinii din Romania nu facem altceva decat sa ne cream lumea noastra ...paralela cu cea a societatii ...avem tot ce ne trebuie,  asa ca, nu-i  asa ca  nu mai trebuie sa interactionam cu oamenii din jurul nostru. "'Sa se schimbe ei ca noi si pe urma vom sta de vorba nu-i asa, ei sunt pacatosii nu noi !"'
Am strigat inaintea Tatalui si inca mai strig pentru schimbarea in profunzime a societatii noastre in asa fel incat sa traim decent si frumos.... dar prima data trebuie sa avem noi curajul....dahh ...noi crestinii sa spunem ce gandim si ce credem .
Am apucat vremurile dinainte de 89 ....copilaria si o parte din adolescenta am trait-o in comunism ....si cu regret am putut observa ...si nu numai regret,cu o mare durere ....ca suntem in acelas sistem nu s-a schimbat nimic ba mai mult e mai rau ca atunci. 
Poate sunt dura ...dar acesta e adevarul ....si nu ma refer la societate ...ma refer la biserici ...la comunitatile crestine.
O cunostinta crestina din Germania ...care a trait cativa ani aici in Romania ....a afirmat la un moment dat plin de amaraciune si imi rasuna si acum in inima si in minte cuvintele lui ..."' Romania!.....biserica comunista '!'' ....dupa cateva saptamani, dupa aceasta afirmatie a si parasit tara noastra.
Oare asa sa fie ? 
Din multele mele experiente sau... putine.....pot afirma acelas lucru si e adevarat .....atata vreme cat iti este ingradita  exprimarea ta personala si "'trebuie sa stai in ascultare'' indiferent de viziunea pe care o are Dumnezeu pentru viata ta ... ce este ?
Ne este frica si groaza sa spunem ce simtim ce credem .....ce viziune are Dumnezeu pentru viata noastra caci vom avea consecinte ...directe in vietile noastre si familiile noastre ....si de aici vin tensiuni si conflicte.
Atata vreme cat noi .....crestinii practicanti care zicem ca suntem liberi sa traim pentru CHRISTOS-ISUS ...traim zi de zi cu teama de a nu deranja cu ceva pe cei din institutia bisericeasca din care facem parte ....sa nu ne asteptam ca societatea in care traim sa fie libera sa se exprime si sa traiasca in adevar.
Dumnezeu asteapta mai mult de la noi ....nu numai sa plecam capul in ascultare si sa mormaiim in barba ...ci sa ne suflecam manecile si sa ne punem pe ttreaba asa cum scrie in cartea Zaharia ....sa facem BINELE pe care DUMNEZEU  TATAL ni-l vrea.
Astept cu infiorare evenimentele acestor zile ...nu cun disperare ci cu speranta si rugaciune.
Mi-as fi dorit ca toate bisericile sa faca o chemare la rugaciune ...la exprimare libera in piete .....dar este o tacere care ma infioara.
Cred ca va veni o zi cand vom raspunde inaintea lui Dumnezeu pentru aceasta .....TACERE.
Dumnezeu sa binecuvinteze Romania! 

0 comentarii:

Search