loading... Nuante de diversitate!
14 februarie 2013 | By: Kostinush

Bombs Away !

   Ne bucuram in ultimul timp de o muzica crestina de un profesionalism la cel ma inalt nivel, este o victorie importanta a credintei asupra lumii. S-a facut anul acesta la un post de radio laic, spre exemplu, un test ... ascultatorii aveau de ales intre o melodie laica si una crestina in functie de gen, ce ar vrea sa asculte,de mentionat ca nu li s-a spus ca, unele dintre melodii erau cantate de trupe crestine...si ... surpriza ...ascultatorii ,trei din patru au votat pentru melodiile cantate de trupele crestine . Pentru mine personal ,testul acesta spune mult despre nevoile oamenilor din lumea aceasta, s-a votat spre exemplu  Group 1 Crew si nu Rhianna ... asta spune ca oamenii sau saturat de superficialitatea din viata lor.
Am ascultat trupe crestine la un post de radio crestin catand live in studioul acelui radio,am ramas atat de impresionata de calitatea lor,nu mi-a venit sa cred ca, unii parca cantau melodiile live mai bine decat inregistrate ,asta spune totul despre calitatea muzicii crestine, spre exemplu Sanctus Real melodia, Promises.
Nivelul insa creste si am ajuns la videoclipuri, unde este dupa parerea mea,o arta dusa pe cele mai inalte culmi,si ... am gasit aceasta arta exprimata intr-o asa  maniera,ii multumesc Tatalui ca traiesc in aceste timpuri si ma pot bucura de acest profesionalism umplut de pasiune pentru Christos,pentru Adevar.
Videoclipul pe care il propun astazi l-am vazut prima data acum, sa zic aproape o luna.
Sunt o persoana asupra careia vizualul are un impact puternic,cand invatam spre exemplu biologia retineam informatia mult mai bine daca imi desenam lectia,vizualizam nervul ,spre exemplu ,asadar impactul vizual pe care l-a avut asupra mea acest videoclip a fost puternic.
Multe zile am meditat la cele vazute,la profesionalismul  dus spre excelenta, care te socheaza si te bucura in acelas timp.
O zi binecuvantata doresc tuturor care trec astazi pe aici.
   

0 comentarii:

Search