loading... Nuante de diversitate!
6 martie 2010 | By: Misu Radovici

Ce iti spune?

De obicei nu ma prea dau in vant dupa picturile abstracte sau cubiste. Poate cauza principala e ca nivelul artistic (desen, pictura) nu prea e punctul meu forte. Am incercat de multe ori sa privesc astfel de opere cat mai open minded posibil ... No result ... sau resultul era too far fata de ceea ce voia initial sa spuna autorul. M-am consolat cu faptul ca nu sunt singurul care nu intelege asa ceva ... si ca oricat m-as stradui sa inteleg astfel de arta ... singurul care poate stii exact (100%) ce voia sa spuna intr-un astfel de tablou ... este autorul. Cautand anumite materiale care erau de interes pentru mine in zilele acestea ... am dat peste o poza interesanta pe net ... nu e chiar o pictura abstracta, insa are o tenta interpretativa daca o privesti "din toate unghiurile". As fi curios sa vad ce "vedeti" voi in aceasta poza ... ce va spune voua?

4 comentarii:

Charys spunea...

Lumina Lumii ... Lumina care trece prin orice nori si atinge oamenii care sunt in calea ei...

Anonim spunea...

Dumnezeu Creator in bratul Sau eu sunt salvat! :)

Cata spunea...

Hmm .. lumina sfinteniei lui Dumnezeu care strabate prin norii imbibati de pacatul si nelegiuirea omenirii!

Misu Radovici spunea...

Interesante ganduri ...
Now my opinion ...
I just see some hands ...
God's hands ...

Search