loading... Nuante de diversitate!
25 martie 2010 | By: Misu Radovici

Urme pe nisip ...


Sunt sigur ca sunteti familiari cu istorioara care vreau sa v-o propun astazi. Chiar daca poate stiti, multi dintre voi destul de bine, aceasta istorioara ... sunt sigur ca intamplarea asta poate, totusi, inca sa mangaie si sa ridice ... So here it goes:
"Intr-o noapte am avut un vis: Megeam de-al lungul plajei cu Domnul meu. Pe cerul intunecat, de seara straluceau fäsii de lumini, imagini din viata mea. Si de fiecare data vazusem doua urme in nisip, pe a mea si pe cea a Domnlui. Cand ultima imagine trecu prin fata mea, m-am uitat inapoi. M-am speriat, cand am descoperit, ca-n multe pasaje ale drumului vietii mele - aici se putea vedea doar o urma. Si acestea erau exact cele mai grele timpuri ale vietii mele. Ingrijorat l-am intrebat pe Domnul: “Doamne, cand am inceput sa te urmez, mi-ai promis, ca vei fi cu mine pe toate drumurile. Dar acum eu descoper, ca in cele mai grele momente ale vietii mele e doar o urma in nisip. De ce m-ai parasit, tocmai atunci cand am avut cea mai mare nevoie de

Tine?” Atunci El a raspuns: “Copilul meu drag, eu te iubesc si nu te voi lasa niciodata singur, in nici un caz in nevoi si greutati. Acolo, unde ai vazut doar o urma, acolo te-am purtat pe brate.”
Bless you all!

0 comentarii:

Search