loading... Nuante de diversitate!
21 martie 2010 | By: Misu Radovici

O scrisoare din partea lui Dumnezeu!

"Dragul meu,
Te stiam inainte de inceperea timpului. Stiu chiar si cate fire de par sunt pe capul tau! Asa parinte, asa fiu, pentru ca esti creat dupa chipul si asemanarea Mea. Nu numai ca am planuri cu privire la tine, dar ti-am dat si abilitatile necesare pentru a le indeplini. Si ceea ce-ti dau eu nu-ti poate lua nimeni. Ai grija insa ... sa nu neglijezi aceste daruri, nu uita sa le exersezi zilnic, sa le pui in miscare. 
Fii linistit caci am inceput o lucrare buna cu tine si o voi duce la bun sfarsit. Eu intotdeauna termin ce am inceput. Cuvantul meu pentru tine este daltuit pentru totdeauna in cer. Dedicarea mea fata de tine e eterna. In viata aceasta vei infrunta adversitati, dar inveseleste-te sunt doar pentru putina vreme, iar Eu sunt in ele alaturi de tine. Nu uita ca atunci cand esti la stramtorare, Eu sunt aproape. Da-mi Mie poverile tale si Eu te voi sprijini. Cand esti coplesit de problemele vietii, sprijina-te pe Mine. Voi fi Stanca ta si Turnul tau de adapost. Chiar si de vei cadea din cand in cand, nu vei fi rapus, pentru ca esti in mana Mea. Cuvantul Meu sa-ti fie desfatarea si vei fi roditor in tot ceea ce faci, ca un stejar care creste langa rau. Vei avea radacini puternice, te vei dezvolta si vei creste ... si vei fi o binecuvantare.
Cu drag ... TATI
PS: Mi-ar face o mare placere sa imi scrii si tu.
      Ne vedem in curand ... la Mine acasa!"

0 comentarii:

Search