loading... Nuante de diversitate!
4 ianuarie 2014 | By: Misu Radovici

De ... weekend :D

E weekend. A iesit putin soarele. Am folosit perioada asta (de 2 saptamani) pentru odihna fizica, relaxare mentala ... Asta a inclus ascultarea de multa multa muzica buna ... cititul de ganduri/lucruri interesante (chiar daca materialele citite au fost mai mult in engleza) ... si vizionatul de filme. M-am refugiat fata de tumultul lumii din jur, m-am ascuns de nebuneala si vanzoneala de afara ... intr-o lume a mea ... o lume a muzicii, cuvintelor si imaginilor. E bine sa te ascunzi asa din cand in cand. E okay sa te retragi sa ai un timp al tau, pentru tine. Unul din filmele care le-am vazut e un film de animatie ... "Frozen" :) ... Relaxant, interesant, "de duminica dupamasa" as putea chiar zice :D ... eu si Kos l-am vazut undeva in cursul saptamanii trecute ... :lol: si chiar nu imi amintesc exact ce zi era pentru ca fiind in concediu i lost the track of time :P ... Asa ca pentru cei ce cautati un film frumos de familie, care sa va aduca aminte ce frumos era cand erati copii ... highly recommend :D ... Am inclus in aceasta postare ... trailer-ul oficial si piesa "main theme". Enjoy!
Trailer:
Piesa "main theme":
PS: as fi extrem de curios dupa ce il vedeti (sau daca deja l-ati vazut) care e personajul vostru favorit :D ...

0 comentarii:

Search