loading... Nuante de diversitate!
29 ianuarie 2014 | By: Kostinush

Trupul ...toxic sau nu ?

Am urmarit cu ceva timp in urma un documentar romanesc de o calitate exceptionala,dupa umila mea opinie  iar in urma nu putinelor documentare pe care le-am urmarit pana acum acesta  este cel mai bun documentar realizat pe tema alimentatiei moderne si e efectelor ei asupra omului. Inca mai avem in tarisoara noastra doctori geniali care au o intelegere deosebita si cu un spectru mult mai larg al  vietii in genere,  al organismului viu.
Viata mea s-a schimbat radical in urma cu ceva timp ... de atunci am devenit un cautator febril (putin spus "febril") de informatii pentru a putea sa inteleg boala de care sufeream,ce s-a intamplat cu corpul meu de a facut caderea asta? Multe intrebari si pot spune ca am gasit si multe raspunsuri iar dupa propria mea intelegere a informatiilor culese am inceput sa imi inteleg corpul si sa fac schimbarile pe care le-am simtit ca are nevoie pentru a se vindeca singur.Aceste schimbari nu au venit fara sacrificii unele destul de mari si foarte dureroase.
Ce este interesant insa este rezultatul pe care l-am dobandit pana acum! Schimbandu-mi stilul de viata in special cel alimentar,intelegandu-mi nevoile corpului fizic si acordandu-i atentia cuvenita cu dragoste si intelegere fara al mai certa de ce nu mai poate fi la parametrii ceruti ,sau produs schimbari mari interioare,sufletesti,mentale, spirituale chiar. E minunat !    Inteleg si vad situatiile vietii cu alti ochi...e o calatorie interesanta pe care am inceput-o (obligat-fortat mai bine spus :) ,ma iubesc mai mult ,sunt pasionata de lucruri pe care nu am crezut niciodata ca le pot avea,in special alimentatia sanatoasa si legatura ei cu un suflet sanatos(echilibrul emotional),si de aici la o minte clara, potrivita pentru a putea lua decizii corecte si pline de claritate.    Cultura noastra estica din pacate rastigneste trupul zilnic ,neacordandu-i atentia si dragostea cuvenita. Aud de prea multe ori replici de genul ..."trupul acesta plin de pacat,trebuie rastignit","ehh,adamul asta tot cere ,dah tre tinut in frau,pedepsit"si cate si mai cate de genul asta. La asemenea replici prima mea reactie poate fi destul de violenta,din prea multa pasiune cred (aici trebuie sa mai lucrez Loll) . Diminuam valoarea trupului  fizic si automat bunastarea  si echilibrul lui  ca intreg iar  aceasta atitudine asupra vietii  este o lipsa de intelepciune daca nu chiar o lipsa de multumire inaintea Creatorului. Dumnezeu intareste valoarea trupului   spunand ca trupul este templul Duhului Sfant ("Nu stiti ca trupul vostru este Templul Duhului Sfant care locuieste in voi si pe care L-ati primit de la Dumnezeu? "   (1Cor.6:19)   . Prea usor trecem peste acest verset si acesta este raspunsul pe care il ofer de multe ori sub forma unei intrebari. Realizam asa macar pentru o secunda ce inseamna aceasta promisiune? Duhul Sfant ,Viata esenta a tot ce este viu vine sa lociuasca in trupul meu si al tau! Cel prin care exista totul,prin care s-a creat totul doreste sa locuiasca in acest trup pacatos,adamic pe care noi il tot rastignim si il blamam zilnic,secunda de secunda. Este buna si corecta atitudinea aceasta in fata Creatorului. Daca am reusit sa inteleg o secunda aceasta maretie ...cum mi-as privi trupul fizic de aici inainte,din acest punct al vietii mele?  Daca Dumnezeu a ales sa dea o asemenea valoare trupului ,cum e posibil eu ,copilul Lui sa nu stiu asta? 
 

0 comentarii:

Search