loading... Nuante de diversitate!
8 septembrie 2010 | By: Misu Radovici

Asta-I Dumnezeu (That's God) ...

Recent cineva m-a intrebat anumite lucruri referitoare la Dumnezeu ... intrebari care as putea sa le cataloghez ca "the usual stuff" ... cine e? unde e? aude? vede? daca da cum se face ca ... etc ...
Am stat si m-am gandit ce as putea sa-i raspund fara sa ajungem la certuri de vorbe sau la afirmatii de genul ... "Asa zici tu ... dar ..." Intr-un final mi-am amintit de o prezentare PowerPoint pe care o primisem si care se intitula "That's God" (Asta-i Dumnezeu) ... si am apelat la remarcile de acolo ... 
Efectul? ... Il voi vedea in timp ... insa pentru ca acel mesaj mi-a revenit in atentie zilele astea as vrea sa va postez si voua cel putin partea literara a acelei prezentari ... si cine stie poate ca vom intelege si mai bine cine este El ...
"Ai simţit vre-o dată că vrei să faci ceva special pentru cineva pe care îl iubeşti?             
ASTA-I DUMNEZEU … care îţi vorbeşte!
Ai simţit vre-o dată tristeţea şi singurătatea cuiva care se apropie şi stă lângă tine?
ASTA-I DUMNEZEU … care te-a ales!
Te-ai gândit vre-o dată la cineva care ţi-e foarte drag şi pe care nu l-ai văzut demult şi deodată ţi-a apăru în faţă?
ASTA-I DUMNEZEU … pentru că nu este nimic care este la întâmplare!
S-a întâmplat vre-o dată să primeşti ceva minnunat pe care nu l-ai cerut?
ASTA-I DUMNEZEU … care ştie toate secretele pe care le ascunzi în inima ta!
Ai fost vre-o dată în situaţia dificilă în care se părea ca nu este vre-o soluţie şi într-o clipită răspunsul a venit clar ca lumina zilei?
ASTA-I DUMNEZEU … care ia în mâna Lui problemele noastre şi ne ajută să le rezolvăm!
Ai simţit vre-o dată o imensă tristeţe în sufletul tău, şi aşa de-o dată ţi-a fost infuzată o dragoste, şi ai avut o inexplicabilă PACE în întreaga fiintă?
ASTA-I DUMNEZEU … care te consolează în bratele Sale şi îţi dă PACEA!
Te-ai simţit vre-o dată obosit de viaţă şi ai ajuns la punctul să vrei să renunti şi dintr-o dată ai primit curajul ca să poţi continua viaţa cu vigoare şi speranţă?
ASTA-I DUMNEZEU … EL este întotdeauna lângă tine, şi te acompaniază la fiecare pas din viaţă!
Toate merg mult mai bine când DUMNEZEU IA CONDUCEREA!
Crezi că acest mesaj este scris la întâmplare?
ASTA-I DUMNEZEU … care a atins inima mea!
El m-a inspirat să mă gândesc la tine, nu din cauză că am fi doar prieteni, ci pentru faptul că ai o infinită valoare în ochii LUI şi în ochii mei şi …pentru că noi toţi avem nevoie să ştim că  Dumnezeu este întotdeauna cu noi!
Hai să împărtăşim cu toată lumea MAREA DRAGOSTE A LUI DUMNEZEU CARE O ARE PENTRU NOI.
Dumnezeu este dragoste! Da, ASTA-I DUMNEZEU!

0 comentarii:

Search