loading... Nuante de diversitate!
2 septembrie 2010 | By: Misu Radovici

"Si Dumnezeu a zis ..."

Recent am reusit sa imi descarc Biblia dramatizata versiunea audio in engleza (cea folosita la Plopu :D ...) si bineinteles ca daca am inceput sa o ascult am inceput, asa cum e si normal, cu inceputul. Daca la Plopu am fost uimit de modalitatea in care poti intelege anumite lucruri dintr-o astfel de versiune a Bibliei ... pot sa spun cu cu cea mai sigura certitudine ca ma declar de-a dreptul fascinat de "Universul lui Dumnezeu" descoperit prin Cuvant.
Partea care mi-a placut cel mai mult pana acum (desi am inaintat in capitole ...) a fost Geneza 1 ... "Si Dumnezeu a zis ..." ce cuvinte puternice, ce cuvinte pline de siguranta.Ca un "mester iscusit" El a creat totul ... si, in noi, a asezat acelasi spirit creativ pentru ca asemanarea dintre noi si El sa fie deplina.
De multe ori poate ne e greu sa ne acceptam unicitatea in ceea ce priveste spiritul creator ... sau poate ne e greu sa ni-l exprimam deoarece avem impresia ca suntem judecati pentru modul in care o facem, insa la inceput Dumnezeu a zis, iar ceea ce a zis El a luat fiinta ... La urma cand El s-a uitat a vazut ca TOATE lucrurile erau foarte bune. Daca reusim sa dam la o parte prejudecatile si teama ... daca vom lasa spiritul creator sa lucreze in comuniune cu TATA ... atunci cu siguranta "His touch" o sa fie prezent in acele lucruri iar despre ele se va putea spune ca sunt ... cum altfel, decat foarte bune.
Sa nu uitam ca " ... la inceput a fost Cuvantul ..." si acest cuvant a fost rostit, iar prin rostire a "ridicat" tot ceea ce e frumos, tot ceea ce ne aduce bucurie in ziua de azi ...
Cum ar fi daca s-ar spune si despre tine: "Si tu ai spus ..."? Cum ai fi/esti perceput daca cei din jur te-ar identifica prin cuvintele pe care le-ai folosit sau pe care le folosesti? 

0 comentarii:

Search