loading... Nuante de diversitate!
31 ianuarie 2010 | By: Misu Radovici

Beneficiile furtunilor!

   Am mai scris cateva ganduri despre subiectul acesta acum cateva zile ... Lucrul acesta imi staruie insa in minte si in inima ... De obicei cand se intampla asta inseamna ca trebuie sa invat ceva despre subiectul asta fie ca este (sau va fi) vorba de propria-mi persoana fie ca e (sau va fi) vorba de cei din jurul meu. Sincer inca nu "vad" scopul acestui lucru insa, fiind o persoana care nu crede in coincidente, stiu ca in spatele acestui lucru trebuie sa fie un motiv bun si bine intemeiat. Cu toti am citit istorisirile Evangheliei referitoare la "furtunile" prin care au trecut ucenicii ... si, in toate, Isus le-a zis: "indrezniti, Eu sunt, nu va temeti ..." (Marcu 6:50). E foarte posibil ca azi sau in viitor sa ma gasesc (sa te gasesti) intr-o situaie asemanatoare. Cu siguranta ca atunci cand esti in mijlocul unei furtuni sentimentale, spirituale sau de alta natura nu o sa sari de bucurie, nu-ti vine radiezi si sa zambesti. Ba dimpotiva poate ca am (sau ai) tendinta de a fi posomorat, posac, poate chiar recalcitrant. De cele mai multe ori fiecare dintre noi simtim parca, si uneori destul de acut, faptul ca s-ar putea sa nu rezistam si ca si ucenicii sa zicem: "Scapa-ne Doamne ca pierim!". De multe ori in astfel de furtuni avem tendinta de a incerca sa gasim metode si rezolvari care sa ne scoata din furtuna, din probleme apeland la toate mijloacele disponibile. De multe ori mergem la oameni inainte de a-L cauta pe El. De multe ori nu avem rabdarea necesara si ne agitam in van. De multe ori ne lasam "orbiti" de vanturi si valuri. De multe ori ne lasam jefuiti de linistea si pacea cu care am fost inzestrati. Poate ca ar trebui sa invat (sa inveti) cateva lectii azi, deoarece insistenta acestui lucru in propria-mi viata denota, cred, faptul ca am (ca ai), cu siguranta, ceva de invatat din acest aspect. Luand pasajele biblice referitoare la furtunile prin care au trecut ucenicii am putut observa cateva aspecte interesante pe care vreau sa vi le impartasesc. 
   De cele mai multe ori profesorii ne invata folosindu-se de tabla si creta (desi nu as vrea sa inteleaga cineva gresit acest lucru pentru ca nu vreau sa contest sistemul educational); Isus ne invata folosindu-se de furtuni si de imprejurari potrivnice. In astfel de momente, in care ne simtim cel mai departe de El, Isus ne invata cele mai multe lucruri. 
   Deasemenea pot spune ca El nu se va arata (nu se arata) niciodata prea devreme, ci va veni (se va arata) intotdeauna atunci cand furtuna este la apogeu, chiar in momentul de cumpana, atunci cand ai tendinta de a spune: "Nu mai pot rabda! E prea mult!"
   El te poarta prin diferite furtuni isi ti se arata in fiecare dintre ele. Altfel, nu vei intelege niciodata cu adevarat unele strategii divine si aspecte ale caracterului Sau.
   Simpla Sa prezenta ar trebui sa-ti fie de ajuns in orice furtuna, oricat de mare ar fi ea. In momentul in care Isi face aparitia si spune: "Eu sunt!", ar trebui sa paleasca orice teama.
FII O PERSOANA CURAJOASA! Acelasi Isus care a mers cu ucenicii Sai in acele nopti cu furtuna, este acum cu tine! De aceea vei trece prin furtuna in siguranta. GARANTAT!

0 comentarii:

Search