loading... Nuante de diversitate!
13 ianuarie 2010 | By: Misu Radovici

La multi ani ALINA!


Astazi este ziua de nastere a unei persoane extrem de sensibila, iubitoare si gata de a fi alaturi de cei din jur. "MOMM" cum o alint eu ... Alina cum o stiu ceilalti ... mamica pe care as fi vrut sa o am ...
Iti dorim ca de ziua ta sa ti se implineasca toate dorintele, sa fii fericita, iubita, sa ai parte numai de raze de soare, desi esti nascuta in ianuarie ...
Vreau sa stii ca esti pretuita si iubita, apreciata si te purtam intotdeauna in gandul si inima noastra  ... Esti o binecuvantare pentru noi si vreau sa ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca ni te-a daruit.
Iti uram un sincer La Multi Ani!
Hugs and kisses - Misu si Kostinush

3 comentarii:

Damaris spunea...

Alina!! Iti doresc o vesnicie alaturi de Domnul! >:D<

Alina spunea...

Misu, nici nu stii cat m-au impresionat cuvintele tale..." mamica pe care as fi vrut sa o am ...", cuvinte care stiu ca sunt spuse din inima...le-am auzit si live la radio...ma straduiesc sa fiu o mamica buna, intelegatoare si sa le ofer copiilor mei ceea ce ei au nevoie, nu ceea ce consider eu ca e bine pentru ei. Domnul sa va binecuvanteze Misu si Kostinush!

Alina spunea...

Damaris, multumesc frumos!

Search