loading... Nuante de diversitate!
1 ianuarie 2010 | By: Misu Radovici

Un inceput nou ...



   "La inceput era Cuvantul, si Cuvantul era cu Dumnezeu, si Cuvantul era Dumnezeu. El era la inceput cu Dumnezeu. Toate lucrurile au fost facute prin El; si nimic din ce a fost facut, n-a fost facut fara El. In El era viata, si viata era lumina oamenilor. Lumina lumineaza in intuneric, si intunericul n-a biruit-o. A venit un om trimis de Dumnezeu: numele lui era Ioan. El a venit ca martor, ca sa marturiseasca despre Lumina, pentru ca toti sa creada prin el. Nu era el Lumina, ci el a venit ca sa marturiseasca despre Lumina. Lumina aceasta era adevarata Lumina, care lumineaza pe orice om, venind in lume. El era in lume, si lumea a fost facuta prin El, dar lumea nu L-a cunoscut. A venit la ai Sai, si ai Sai nu L-au primit. Dar tuturor celor ce L-au primit, adica celor ce cred in Numele Lui, le-a dat dreptul sa se faca copii ai lui Dumnezeu; nascuti nu din sange, nici din voia firii lor, nici din voia vreunui om, ci din Dumnezeu. Si Cuvantul S-a facut trup si a locuit printre noi, plin de har si de adevar. Si noi am privit slava Lui, o slava intocmai ca slava Singurului nascut din Tatal. Ioan a marturisit despre El, cand a strigat: „El este Acela despre care ziceam eu: „Cel ce vine dupa mine este inaintea mea, pentru ca era inainte de mine”. Si noi toti am primit din plinatatea Lui si har dupa har ..." (Ioan 1:1-16)
   Am intrat in 2010 si in acest an as dori ca eu si sotia mea Kostinush sa reprezentam, prin viata noastra, prin felul nostru de a fi de a vorbi de a ne raporta la cei din jurul nostru, pe Creatorul luminii - Dumnezeu - TATAL NOSTRU. Va doresc sa aveti parte de un an binecuvantat! 

0 comentarii:

Search